Aviseringar
Rensa alla

är mkt lustigt


Ämnesstartare

Liebestraum:

skadar hellre andra än mig själv

hummab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

vad gjorde du?

Vi var småtjejer som skar oss i armarna med glasbitar. Var nog ej riktigt självskadande och så, utan mer grupptryck eftersom typ all gjorde det. Och bara en gång. Utanför skolan [crazy]


   
SvaraCitera

Aldrig haft någon självskadebeteende. Om man inte räknar med att lämmna ute legoklossar på mattan istället för att städa upp dom. Fan, att de ska göra så jävla ont och trampa på, specielt dom små [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vi var småtjejer som skar oss i armarna med glasbitar. Var nog ej riktigt självskadande och så, utan mer grupptryck eftersom typ all gjorde det. Och bara en gång. Utanför skolan [crazy]

haha, för att va coolish lr? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

haha, för att va coolish lr?

Minns inte, men tror det mer var: "hmm alla andra gör så nu ska vi också testa", typ. Så lite kanske [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

haru föräldrar som nt bryr sig?

ibland verkar de bry sig men vanligtvis inte. mamma bryr sig när hon vill, inte när det behövs. pappa bryr sig nog mer men jag e rädd för honom & han är sjuk nu... har mormor också som är snäll. dudå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Minns inte, men tror det mer var: "hmm alla andra gör så nu ska vi också testa", typ. Så lite kanske[crazy]

skymt, enda grupptyckt vi haft i vår klass är typ att alla tjejr ska hålla på me football, dans va ej inne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

skymt, enda grupptyckt vi haft i vår klass är typ att alla tjejr ska hålla på me football, dans va ej inne

Vi tjuvrökte och snattade när vi var nio, värsta rebellerna [blush]


   
SvaraCitera

dunkar huvudet i väggen

krasch dissar mina PM

skoja :PPP

RED:

Helt sjukt olämpligt. Ska lämna tråden i fred nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

bland verkar de bry sig men vanligtvis inte. mamma bryr sig när hon vill, inte när det behövs. pappa bryr sig nog mer men jag e rädd för honom & han är sjuk nu... har mormor också som är snäll.

ah, har oxå en schyssst mormor

ennie:

dudå?

sådär, har börjat bete mig som fuckin pretto-barnet så att d ska bli nöjda, så nu är de ibland snälla mot mig. men mår bara dåligt av att vara något jag inte är
och alla tror att jag har glömt om pappas små "utbrott", men det har jag inte, och jag är rädd hela tiden. låter fånigt, men är rädd för att göra dem sura, tänk om jag blir mer skadad nästa gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vi tjuvrökte och snattade när vi var nio, värsta rebellerna [blush]

oh fan va coolt, vill va så [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

Om man inte räknar med att lämmna ute legoklossar på mattan istället för att städa upp dom. Fan, att de ska göra så jävla ont och trampa på, specielt dom små [cry]

Ja! Hatart.
Speciellt om man sprungit upp mitt i natten för att kissa och är sådär stressad och rädd för monster samtidigt.

aksustik:

dunkar huvudet i väggen

krasch dissar mina PM

skoja :PPP

[blush][sad]
Haha
Jag SKA svara! Skulle bara duscha men så har jag inte gjort det än, men ska nu eh svarar sen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

ah, har oxå en schyssst mormor

d e bra värdefullt

BadAssLezbo:

sådär, har börjat bete mig som fuckin pretto-barnet så att d ska bli nöjda, så nu är de ibland snälla mot mig. men mår bara dåligt av att vara något jag inte är

sådär gjorde jag också... det kändes fel men nödvändigt. fick bra betyg haha

BadAssLezbo:

och alla tror att jag har glömt om pappas små "utbrott", men det har jag inte, och jag är rädd hela tiden. låter fånigt, men är rädd för att göra dem sura, tänk om jag blir mer skadad nästa gång?

:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

sådär gjorde jag också... det kändes fel men nödvändigt. fick bra betyg haha

får väl se d goda med d onda haha

ennie:

:/

förresten, på vilkt vis var din pappa sjuk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

får väl se d goda med d onda haha

joo man får försöka göra så

BadAssLezbo:

förresten, på vilkt vis var din pappa sjuk?

han e cancer
får se om han klarar sig


   
SvaraCitera