Aviseringar
Rensa alla

...är mulliga killar vackra?


puckoboll:

du behöver verkligen.... läsa en bok eller nåt.

Tveea:

vissa människor äter sunt men kan aldrig bli size0-smala o.O

Snackar inte om anorektiskt smal, snackar om normalbyggt smal! kom inte och påstå att en person som äter rätt mängd kalorier per dag (med rätt näringsämnen) och inte lider av någon störd metabolism är mullig.


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Snackar inte om anorektiskt smal, snackar om normalbyggt smal! kom inte och påstå att en person som äter rätt mängd kalorier per dag (med rätt näringsämnen) och inte lider av någon störd metabolism är mullig.

det påstår jag visst. vet en hel drös med människor som äter hur bra som helst men som ändå inte skulle räknas som normalbyggt smal, just för gener/benstomme/ämnesomsättning.


   
SvaraCitera

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Jag gillar mjuka människor


   
SvaraCitera

puckoboll:

just för gener

[zzz][zzz]


   
SvaraCitera

Matilda1988:

folk säger att mullighet är sunt men det är det inte

Man lever längre om man har en måttlig svältdiet, så sunt kan det ju omöjligt vara [y]


   
SvaraCitera

postis_per:

[zzz][zzz]

vrf denna roade min?


   
SvaraCitera

puckoboll:

det vet jag mycket väl. var fan inte jag som skrev det[tired]

ojj förlåt, jag menade det till Matilda >.<


   
SvaraCitera

Tveea:

ojj förlåt, jag menade det till Matilda >.<

danke[smile] tänker icke finna mig i att någon får för sig att jag sagt nåt sånt IQ-befriat.


   
SvaraCitera

puckoboll:

vrf denna roade min?

för att man inte blir tjock av gener[zzz]


   
SvaraCitera

postis_per:

för att man inte blir tjock av gener

oskriven självklarhet[no-no] men har man anlag för att lätt lägga på sig får du kämpa mer för att hålla vikten än någon som kan trycka ner allt de ser utan att gå upp ett gram.


   
SvaraCitera

min pojk är smal, benig men muskulööös(: och lång[blush]
och snygg.


   
SvaraCitera

På tal om att äta sunt osv så är de flesta smala personer inte smala just för att de äter sunt, utan på grund av deras gener. Det är precis därför som vissa har jättelätt att gå upp i vikt och också därför som vissa inte kan bli tjocka alls. Har två vänner som är cepesmala fast de äter godis och skräpmat hela tiden.

Själv ligger jag i någon medelgrupp där jag inte är smal men inte kan komma över 70kilosgränsen, även om min kost är asdålig. Äter chips och dricker cola hela tiden, och ändå så är jag inte ett fläskberg (ännu [blush])


   
SvaraCitera

Nej, det är inte attraktivt. Men självklart ska killen inte vara skinn och ben heller, men platt mage.

Känns som om det är mer "acceptabelt" att tjejer har lite hull på kroppen än killar då bröst, höfter och rumpa natruliserar det....?hahahaha


   
SvaraCitera

Mawns:

Själv ligger jag i någon medelgrupp där jag inte är smal men inte kan komma över 70kilosgränsen, även om min kost är asdålig

Ät som en häst och kombinera med träning så skall du allt se att du kommer att öka i vikt.


   
SvaraCitera