Aviseringar
Rensa alla

Är nervös


Ämnesstartare

mopsen:

kan du ta av mej min bh? den e stuck????

Klipp!

Blivande_japan:

sminklärare?
har du typ utbildat dig till stylist el ngt?

Ne, teatersmink.

Funderar på att börja igen vilket skulle underlätta mitt besök men vill inte misslyckas med det igen genom att inte orka gå dit. 🙁 🙁 🙁

Blivande_japan:

ring
även om det är jobbigt

Tack för rådet men jag tror inte jag vågar 🙁 Borde.


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Ne, teatersmink.

aha, det kändes mer som att det passade in i min bild av dig[blush]

framtidstron lever:

Funderar på att börja igen vilket skulle underlätta mitt besök men vill inte misslyckas med det igen genom att inte orka gå dit. 🙁 🙁 🙁

ah, förstår, har sagt typ 3 gånger till 3 olika kampsportslubbar att jag ska börja träna hos dem igen, men sen kmr alltid ngt ivägen el man orkar inte[blush]

framtidstron lever:

Tack för rådet men jag tror inte jag vågar 🙁 Borde.

klart du gör! bara du bestämmer dig typ!!
det sköna emd telefonsamtal är att ju fler gånger man tvingar sig, desto lättare blir det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte riktigt, varför ska du hämta/få smink eller va? [blush]

Blivande_japan:

det sköna emd telefonsamtal är att ju fler gånger man tvingar sig, desto lättare blir det

Kan inte hålla med om detta [sad] Bara om det är till en och samma personm, har lärt mig att ringa/svara när en kurskamrat ringer, bara för att denna gör det så ofta, men alla andra "främmande" samtal som måste ringa är fortfarande lika läskiga [blush] som vårdcentralen. Borde ringa tid, vågar inte [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Klipp!

ah den kostar pengar du vet....................


   
SvaraCitera

Nintendo:

Kan inte hålla med om detta [sad]

alltså, tycker att om man ringer mkt till vårdcentraler och andra liknande samtal så vänjer man sig så känns det lättare om man gör det lite då och då[crazy]
men klart, gör du det typ 1 gng/år gör det nog ej så stor skillnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

aha, det kändes mer som att det passade in i min bild av dig

Aah är ingen skönhet va!

Blivande_japan:

ah, förstår, har sagt typ 3 gånger till 3 olika kampsportslubbar att jag ska börja träna hos dem igen, men sen kmr alltid ngt ivägen el man orkar inte

Visst är det så 🙁
Varför? Jag vill ju! Du vill säkert också!

Blivande_japan:

klart du gör! bara du bestämmer dig typ!!
det sköna emd telefonsamtal är att ju fler gånger man tvingar sig, desto lättare blir det

Aamen har inte såå svårt för telefonsamtal i allmänhet. Är bara denna situation jag hellre tar irl! Övningsargumentet biter tyvärr inte.

Nintendo:

Förstår inte riktigt, varför ska du hämta/få smink eller va?

Gick på sminkkurs för länge sedan -> slutade -> var välkommen att hämta smink hos honom för att fortsätta på hobbynivå -> har inte gjort -> borde göra nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte ringa.
Droppar in!
Nu känns det bra. Har tagit ett beslut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

så är han temperamentsfull.

framtidstron lever:

sminklärare.

han lär ju vara dyngbög[crazy], ett tempramentsfullt sminkhomo[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

han lär ju vara dyngbög, ett tempramentsfullt sminkhomo

Nej, det är han inte.
Sluta förolämpa min lärare. [mad]
Det tolererar jag inte.
Det kanske låter som jag inte gillar honom, men det gör jag. Är ju bara för att jag skäms lite här va 🙁


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Aah är ingen skönhet va!

menade ej så[no-no][sad]
men enligt mina erfarenheter så är de flesta som är väldigt intresserade av smink fruktansvärt ytliga människor som inte intresserar sig för annat än just ytliga saker, och har ej en sådan bild av dig!

framtidstron lever:

Visst är det så 🙁
Varför? Jag vill ju! Du vill säkert också!

jag vet inte ritkigt.. men det blir väl att man råkar missa en gång innan man fått någon rutin, och sen missar man en till, och sen känns det mer och mer pinsamt att gå dit för att man missat så mkt!

framtidstron lever:

Aamen har inte såå svårt för telefonsamtal i allmänhet. Är bara denna situation jag hellre tar irl! Övningsargumentet biter tyvärr inte.

aha, men just i denna situation verkar det ju bättre att ringa först, känns som att det är mindre risk att han blir irriterad om han vet om det i förväg än om han inte gör det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Nej, det är han inte.

hur vet du de till 100%? du kan ju fråga honom när du går dit, du kan säga -tjena bögen! -du har lite smink som är mitt?[badgrin] haha då blir han nog glad[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

menade ej så

Skoja typ

Blivande_japan:

men enligt mina erfarenheter så är de flesta som är väldigt intresserade av smink fruktansvärt ytliga människor som inte intresserar sig för annat än just ytliga saker, och har ej en sådan bild av dig!

så är det nog.. lite [blush]
Säger min erfarenhet om stylistsminkare också.

Blivande_japan:

och sen känns det mer och mer pinsamt att gå dit för att man missat så mkt!

Historien om hela min skoltid [sad]

Blivande_japan:

känns som att det är mindre risk att han blir irriterad om han vet om det i förväg än om han inte gör det!

Fan, det har du rätt i...


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

så är det nog.. lite [blush]

tror d, iaf i mitt fall!

framtidstron lever:

Fan, det har du rätt i...

har alltid rätt[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh jag med. Men pga kaffe. Får numera hemsk hjärtklappning av kaffe, speciellt eftersom dagens betablockerare ej kickat in innan jag drack det.
[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WIIE
Min sminklärare var på gott humör idag! Inga dryga kommentarer om mitt ointresse. Iofs var det inte så märkligt då jag bestämde mig för att börja igen.
WIIE

Fick ett till sminka barn-jobb också
WIIIE


   
SvaraCitera