Aviseringar
Rensa alla

Är ni aktiva i studentkårslivet?


Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

studerar inte så nej, men svaret hade nog varit nej ändå om jag gjorde det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Nu ska jag dessutom ta det hela till en mer publicistisk nivå också. Öh ja, man får supa mycket, träffa bra, prestigelöst folk och lära sig skit.

är du en overall kille dock, dazed? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

är du en overall kille dock, dazed? :p

Nej vi har inte den anskrämliga, bisarra satans kulturyttringen i samma utsträckning i Uppsala tack och lov. Den typen av studentliv ger mig en lite dålig smak i munnen måste jag säga.


   
SvaraCitera

Anura:

är du en overall kille dock, dazed? :p

bara teknologer som sysslar emd sånt i uppsala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Den typen av studentliv ger mig en lite dålig smak i munnen måste jag säga.

varför då? :p så du är inte mkt för nollning där man klär av sig naken? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

varför då? :p så du är inte mkt för nollning där man klär av sig naken? 

Det ställer jag mig ganska neutral till men det hjälper helt till att skapa ännu mer av ett frutastande, dräggit flockbeteende bland medelklasskidsen som vill fucka ur Lundsbergsstyle också dom.  Nollningar blir gärna problematiska dock det ska man inte sticka under stolen med även om min egen var högst angenäm och schysst mot alla vad jag såg, det samma vill jag hävda om en som jag själv varit med och organiserat.

Hur som helst är overaller så jävla fult och ovärdigt kan jag tycka personligen.


   
SvaraCitera

jag var medlem i studentkåren när jag gick på högskolan och hängde mycket på studentpuben. jag var fadder åt nollorna andra och tredje året och jobbade även ideellt på puben ett par gånger för mitt utskott. var även på utskottsmöten några gånger. så jag var aktiv en del, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Hur som helst är overaller så jävla fult och ovärdigt kan jag tycka personligen.

håller helt klart med. skulle inte gå i sådan om det inte var för superhjälte.


   
SvaraCitera

blev aldrig av att köpa overall dock, tyckte inte det var så viktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte längre, men jag var när jag började plugga. Nu när man är masterstudent är man så gammal och grå att man inte har tid för sånt....


   
SvaraCitera

nej pga pluggar inte och hatar studentliv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: hatar studentliv

vad hatar du med studentlivet?


   
SvaraCitera

Anura: vad hatar du med studentlivet?

töntiga aktiviteter & subkultur
kåravgift som är obligatorisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: kåravgift som är obligatorisk

fast de kommer ju med förmåner och det är inte så dyrt, man betalar ofta bara 1 gång per läsår.

tevepro: töntiga aktiviteter & subkultur

de töntiga är mest overallerna tkr jag :p


   
SvaraCitera