Aviseringar
Rensa alla

Är ni medlemmar på statist.se?


Ämnesstartare

...och har ni några erfarenheter från det? Skulle vara kul att höra! 🙂


   
Citera

E de en survej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men det har inte givit så mycket som jag hoppats. Det har nämligen inte hänt ett dugg. Jag har fått vara statist på andra sätt istället 🙂


   
SvaraCitera
Paseo

Tjohej: Det har nämligen inte hänt ett dugg. Jag har fått vara statist på andra sätt istället 🙂

hur?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

hur?:)

Jag hoppar på lokala erbjudanden och försöker att höra av mig när det skyltas med papper osv 🙂 Och ibland ställer upp som en kul grej när barn och ungdomar behöver folk till projekt Tumme upp


   
SvaraCitera
Paseo

Tjohej:

Jag hoppar på lokala erbjudanden och försöker att höra av mig när det skyltas med papper osv 🙂 Och ibland ställer upp som en kul grej när barn och ungdomar behöver folk till projekt Tumme upp

aha okok förstår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo

Du då, är du med i några sådana sammanhang?


   
SvaraCitera
Paseo

Tjohej:

Du då, är du med i några sådana sammanhang?

just statist så nä. första året på gymnasiet studerade jag dock filmproduktion. men så blev jag sjuk å fick sluta. men har fortsatt göra filmer. gillar att agera men även att göra filmer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

just statist så nä. första året på gymnasiet studerade jag dock filmproduktion. men så blev jag sjuk å fick sluta. men har fortsatt göra filmer. gillar att agera men även att göra filmer 🙂

Men då finns ju mycket intresse där, så synd att du blev sjuk. Men kul att du fortsatt ändå Tumme upp
Jag håller med. Att agera är skitkul. Skriva filmmanus är jättekul det med. Men jag har nog skrivit mer åt andra än vad jag gjort egna projekt. Hjälpt till med renskrivning. Hjälpt till med att göra manus av text som andra gjort m.m. Och mycket har skrotats. Men film här najs Skål


   
SvaraCitera
Paseo

Tjohej:

Men då finns ju mycket intresse där, så synd att du blev sjuk. Men kul att du fortsatt ändå Tumme upp
Jag håller med. Att agera är skitkul. Skriva filmmanus är jättekul det med. Men jag har nog skrivit mer åt andra än vad jag gjort egna projekt. Hjälpt till med renskrivning. Hjälpt till med att göra manus av text som andra gjort m.m. Och mycket har skrotats. Men film här najs Skål

åh va kul! jag var med på en lokal filmfestival förra året och vann bästa film, bästa manus och bästa foto wiiieee Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: åh va kul! jag var med på en lokal filmfestival förra året och vann bästa film, bästa manus och bästa foto wiiieee

Wooow, grattis! PartyHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ej vad det är 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Vet ej vad det är

För det är så svårt att ta sig tid att googla innan man skriver det du skrev.
Hur gammal var du nu igen? 8?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maki:

För det är så svårt att ta sig tid att googla innan man skriver det du skrev.
Hur gammal var du nu igen? 8?

7 och ett halvt Cool


   
SvaraCitera