Aviseringar
Rensa alla

Är nymph tjejer borta?


orcite
Ämnesstartare

Jag hittar ingen tjej som kan tillfredställa mig nog med sex. Jag vill ha en tjej som ällllskar sex som bara den och som vill ha det ofta och gärna flera gånger om dagen.. Men jag hittar ingen sån tjej i malmö eller nånstans över nätet i skåne och jag har börjat få stooor ångest över det.. Alla tjejer jag träffar vill typ bara ha sex nångång, och de är inte ens kåta bythemselfs utan man måste kåta upp dem..

Är det ett vanligt fenomen att tjejer inte är kåta rent naturligt? Och hur saaaatan ska man lyckas hitta en tjej som är askåt? Man kan liksom inte gå fram till vart en enda en och fråga om dom är nymphs :/

ÄNDRAT 2009-11-26 13:36


   
Citera

Ibland har man tur helt enkelt och lyckas hitta en som är så kåt att hon vill mer och oftare än man själv vill... [cool]

Fortsätt leta!


   
SvaraCitera

mm de e försvunna


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

serenity:

mm de e försvunna

Eller upptagna, om det liksom finns nån så är de nästan alltid upptagna? :S Nymph tjejer blir också tsm med osexuella killar liksom.. hur låga chanser ska man som nymph kille ha egentligen?


   
SvaraCitera

orcite:

Eller upptagna, om det liksom finns nån så är de nästan alltid upptagna? :S Nymph tjejer blir också tsm med osexuella killar liksom.. hur låga chanser ska man som nymph kille ha egentligen?

man får väl knulla runt me flera personer om det nu är så viktigt för en


   
SvaraCitera

orcite:

och de är inte ens kåta bythemselfs utan man måste kåta upp dem

*dör av skratt*


   
SvaraCitera

orcite:

Nymph tjejer blir också tsm med osexuella killar liksom

Hahaha, aldrig varit med en nymph? Om man knullar 24/7 så tappar man lusten ganska snart och blir osexuell. En osexuell kille med nymph-tjej är helt enkelt en överkåt kille som äntligen blivit tillfredställd... [wink]


   
SvaraCitera

Själv behövde jag inte ens leta [smile][cheers]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

Gå till en rondell eler vart nu hororna i malmö är.Sen tar du in 10 st horor och bokar de i 10 timmar eller mr.Sedan knullar du livet av de![cool][cool]


   
SvaraCitera

HÄR ÄR JAG!

...Eller vänta nu.


   
SvaraCitera

Du får ju ge dom bra sex så vill dom ha det mer och mer!!
Iaf ett fenomen jag har upptäkt med mina flickvänner/kk's[zzz]


   
SvaraCitera

orcite:

börjat få stooor ångest över det..

Give me a break...


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Du får ju ge dom bra sex så vill dom ha det mer och mer!!

kanske där problemet ligger[ops]


   
SvaraCitera

Vi finns här uppe i Sthlm! [bigsmile]


   
SvaraCitera