Aviseringar
Rensa alla

är orolig över att han kommer tycka dt är äckligt


Ämnesstartare

asså jag har typ bullfitta, inte värsta stora, men ja lite ;> och sen har jag stor blygdläppar och jag är rädd för att han kommer tycka att dt är äckligt eller fult.
jag är ung, jag vet, men jag är redo för sex och när vi kommer ha det, så är jag rädd att han kommer tycka det är äckligt ;>
är dt äckligt eller fult :o?


   
Citera

ge fan i att ge han fitta om han tycker d är äckligt då,svårare än så är d inte. ska va nöjd att han ens får nåt.


   
SvaraCitera

är du ett troll? [tired]

...jag tror du är ett troll.


   
SvaraCitera

orka och gör han nu en stor grej av det så är han inte rätt för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

orka och gör han nu en stor grej av det så är han inte rätt för dig

nej, han vet ju inte, men jag är orolig över att han kommer inte gilla det precis ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

...jag tror du är ett troll.

jag tror du är en av rumpnissarna i ronja rövardotter.


   
SvaraCitera

Fitta som fitta. Den har ett hål.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Fitta som fitta. Den har ett hål.


   
SvaraCitera

eeeekman:

iosib: ...jag tror du är ett troll.

varför är det ett '' trollhysteri '' här på UM?
liksom..om man gör något failat så blir man ett troll? [chocked]
varför inte en get? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta de bara lugnt:)
det finns inga äckliga fittor imo


   
SvaraCitera

om du ens går och oroar dig för sånt... är han dessutom din pojkvän och älskar dig och oroar dig är ju klart inte redo för sex!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar han dig inte som du är, så är han väl inget att spendera tid på?


   
SvaraCitera

eeeekman:

så är jag rädd att han kommer tycka det är äckligt ;>
är dt äckligt eller fult :o?

D kanske han gör, men sålänge den e rakad tror jag d e lungt. Själv tror jag inte jag skulle palla en hårig fitta igen, blev så hemskt äcklad senast att jag slutade med ALL kontakt med den tjejen. Fast hon använde för mycket parfym och va 5 år äldre också, sjukt äkclad man blev xD

Tözen:

ska va nöjd att han ens får nåt.

Varför? Fattar inte din attityd, du blir sur på killar du hittar på i ditt huvud xD


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Varför? Fattar inte din attityd, du blir sur på killar du hittar på i ditt huvud xD

killar vill bara ha en sak och dom kan ljuga stjäla och mörda bara för att få d.killar ska va glada att dom får fitta och glada för tjejer är så naiva och tror på deras lögner.


   
SvaraCitera

Tözen:

killar vill bara ha en sak

Tror du seriöst själv på det? Gud vilken bitterfitta du e, hur många ggr har du blivit dumpad efter ett ONS liksom?

Tözen:

och dom kan ljuga stjäla och mörda

Gör ju även tjejer.

Tözen:

.killar ska va glada att dom får fitta

Haha varför? Fitta är såklart trevligt, men det är ju faktiskt inte SÅ fantastiskt heller. Tycker snarare tjejer ska va glada att killar är så kåta att vi pallar se till att dem får kuk^^

Tözen:

glada för tjejer är så naiva och tror på deras lögner.

Tycker ration på lögn e ungefär likadan när d gäller tjejer och killar.

Sen är ju å andra sidan tjejer oftare otrogna samt bättre på att dölja det[wink]


   
SvaraCitera