Aviseringar
Rensa alla

är orolig över att han kommer tycka dt är äckligt


Greger_EFG:

hur många ggr har du blivit dumpad efter ett ONS liksom?

jag har inga ons

Greger_EFG:

Gör ju även tjejer.

inte sagt nåt annat

Greger_EFG:

Tycker snarare tjejer ska va glada att killar är så kåta att vi pallar se till att dem får kuk^^

finns inget en kuk kan ge i njutning som inte en dildo och ett par vana egna händer kan.

Greger_EFG:

Sen är ju å andra sidan tjejer oftare otrogna samt bättre på att dölja det

jag har aldrig påstått att tjejer inte ljuger eller är otrogna. bara att killar är okänsliga as och bara kan bete sig om d är fitta inblandat i relationen.


   
SvaraCitera

Tözen:

finns inget en kuk kan ge i njutning som inte en dildo och ett par vana egna händer kan.

Vad e då tjejer ute efter? Venne riktigt hur du ska förklara alla tjejer som obviously bara vill ha sex med mig.

Tözen:

bara att killar är okänsliga as och bara kan bete sig om d är fitta inblandat i relationen.

Killar är inte mer okänsliga än tjejer, och det är klart d ska va fitta i relationen.

Hur många tjejer tror du inte är otrogna så fort deras killar blir tråkiga i sängen?

Begun the troll war has..


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

relationen.

snackar inte om parrelationer utan vänskapsrelationer.

Greger_EFG:

Vad e då tjejer ute efter? Venne riktigt hur du ska förklara alla tjejer som obviously bara vill ha sex med mig.

jag ger fullständigt fan i vad för blåsta idioter du träffat som inte fattat att killar är svin än.


   
SvaraCitera

Tözen:

jag ger fullständigt fan i vad för blåsta idioter du träffat som inte fattat att killar är svin än.

Om killar e svin, vad är då kvinnor?

Tözen:

snackar inte om parrelationer utan vänskapsrelationer.

hahah så du hade en liten skit till killkompis som eg bara ville ha sex med dig?


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

hahah så du hade en liten skit till killkompis som eg bara ville ha sex med dig?

har jag sagt d?nej

Greger_EFG:

vad är då kvinnor?

jag har inte sagt att tjejer inte är svin heller,läs ordenterligt.


   
SvaraCitera

eeeekman:

är dt äckligt eller fult

Pics or stfu [no-no]


   
SvaraCitera

Tözen:

jag har aldrig påstått att tjejer inte ljuger eller är otrogna. bara att killar är okänsliga as och bara kan bete sig om d är fitta inblandat i relationen.

Du verkar ju inte känna så många killar om du tror att alla killar är okänsliga as[cool][ops][party]


   
SvaraCitera

Tözen:

,läs ordenterligt.

Ironi.


   
SvaraCitera

Coffeshop:

Du verkar ju inte känna så många killar om du tror att alla killar är okänsliga as[cool][ops][party]

Verkligen, d flesta killar har ju en jävla massa känslor, är bara att man får ta o dölja dom när d inte passar.

Hordeimp:

Pics or stfu [no-no]

Tycker.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera