Aviseringar
Rensa alla

är osäker...


Ämnesstartare

jag och min tjej har vart tillsammans i tre veckor nu,vi har liksom hånglat o så me kläder men hon frågar jämt om jag vill,men jag säger att jag inte är redo,för ärligt talat,så skäms jag...för jag ligger på -10 cm (oerigerat, max 10 i erigerat tillstånd typ),och jag vet inte om jag kan tillfredställa henne riktigt,och om jag inte gör de så kanske hon lämnar mig...jag vet inte...men vad ska jag göra? [chocked]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hur gammal är du?

Btw, om du inte har sex snart med henne kommer hon antagligen lämna dig p.g.a. av det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara att spotta i näven (inte bokstavligt!!!) och ta tjuren vid hornen. Satsa hundra procent, med höga knän och jägarrullningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du? och hon?

Om hon verkligen älskar dej , så ska hon inte bry sig speciellt mkt om de ;> .. och du kan nog tillfredställa henne tillräckligt iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psykjävel:

Hur gammal är du? och hon?

Om hon verkligen älskar dej , så ska hon inte bry sig speciellt mkt om de ;> .. och du kan nog tillfredställa henne tillräckligt iaf..

båda är 14...men asså...är du säker,för de fan inte jag :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roflcopter515:

men jag säger att jag inte är redo,för ärligt talat,så skäms jag...för jag ligger på -10 cm (oerigerat, max 10 i erigerat tillstånd typ),och jag vet inte om jag kan tillfredställa henne riktigt

Ta lillfingret i smyg istället,hon lär iaf bli posetivt överaskad nästa gång när du kör på "den äkta varan" [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

14, hoppet är inte ute för dig. Du har fortfarande några år kvar då den kan växa.
Jag tycker inte att du ska skämmas, du borde bara köra på. Hon är 14 år, jag tror inte att hon är så slapp, så du duger nog fint.
Ha kul medan du kan ha sex med en 14åring. Om ett år så är det olagligt.

Du kommer ju inte precis vara tillsammans med henne livet ut..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom igen nu ! gör de bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

om du inte har sex snart med henne kommer hon antagligen lämna dig p.g.a. av det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roflcopter515:

båda är 14...men asså...är du säker,för de fan inte jag :C

Det finns anledningar till att man blir byxmyndig när man är 15 [tired]

Men i vilket fall som helst. Oroa dig inte. Eftersom er unga ålder antar jag att hon är oskuld, vilket resulterar i att hon kommer vara något sjukt trång och då passar det bra med en liten kuk. Dessutom är den första gången många gånger den sämsta. Man lär sig att tillfredsställa den andra med tiden...

Däremot bör ni kanske bli mer intima utöver hångel med kläder, innan ni hoppar i säng med varandra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Däremot bör ni kanske bli mer intima utöver hångel med kläder, innan ni hoppar i säng med varandra...

trust me,hon vill,ja vill oxå,hon har försökt flera ggr,de ba de som ja skrev innan som e kruxet,men hoppas de funkar dårå:P tack så mkt allihop:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Btw, om du inte har sex snart med henne kommer hon antagligen lämna dig p.g.a. av det...

"på grund av av det.."

---
Tänk så här: Hur många penisar kan hon sett i sitt liv hittills? Om hon säger, vilket är högst otroligt, att du har en liten penis, så har du två val. Antingen så behåller din heder med att gå ur sängen och lämna henne ELLER så säger du "KÄFT, HORA! VILL DU HA NÅGOT ELLER INGET?!"
Jag rekommenderar det första valet.

Dessutom så växer penisen till du är 17 år gammal, så du har 3 år kvar på dig att dra ut sig en centimeter eller två.
Jag har 14cm lång och det fungerar bra med min flickvän. Jag brukar kalla den Karlsson på taket - lagom tjock, lagom lång och i sina bästa år!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Jag brukar kalla den Karlsson på taket - lagom tjock, lagom lång och i sina bästa år!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roflcopter515:

trust me,hon vill,ja vill oxå,hon har försökt flera ggr,de ba de som ja skrev innan som e kruxet,

Men steget mellan hångel fullt påklädda är väldigt långt från sex i de flesta fall.

Nabla:

"på grund av av det.."

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Men steget mellan hångel fullt påklädda är väldigt långt från sex i de flesta fall.

asså,ja sa aldrig att det inte är det enda vi gjort,nu låter ja väll skit konstig men aja du fattar väll


   
SvaraCitera