Aviseringar
Rensa alla

är osäker...


Ämnesstartare

Hej, jag har ett problem då jag blivit kär i en tjej i min klass och som alltid tänker man ju att hon är den rätta men ett stort problem kom upp nu på senaste tiden. Hon är den som är pratglad och är glad osv... Men senaste tiden är hon helt tyst när jag säger "Hej" så säger hon bara hej tillbaka men inget mer som hon gör med de andra utan det är hennes kompis som frågar läget och sånt, jag tycker det är lite konstigt då hon inte varit så mot någon och jag har känt henne sen dagis. Jag har sagt allt till min kompis som sa att han snackar med henne som vanligt vilket får mig att fatta noll är det något jag har gjort eller? Hon har aldrig varit tillsammans med en kille förut och jag har inte hört att någon gillar henne utom jag men hennes kompis är populär bland killarna i klassen... Jag måste få tips på om hon rent av dissar mig eller om hon är knasig då hon små ler åt mina tråkiga skämt.. Det är tecken på att hon gillar mig det har jag hört och läst på forumen men jag vill ta den säkra vägen eftersom hon är helt tyst mot mig..!

Tack i förhand allihop!


   
Citera

Kanske själv skulle testa att fråga henne hur läget var någongång också[shake]


   
SvaraCitera

visa kuken o se hur hon reagerar


   
SvaraCitera

AirLove:

Jag måste få tips på om hon rent av dissar mig eller om hon är knasig då hon små ler åt mina tråkiga skämt.. Det är tecken på att hon gillar mig det har jag hört och läst på forumen

lulz whut?[rolleyes]

Btw;

kebu12:

Kanske själv skulle testa att fråga henne hur läget var någongång också[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kanske själv skulle testa att fråga henne hur läget var någongång också

inte lätt när hon inte snackar med mig... [shake]


   
SvaraCitera

AirLove:

inte lätt när hon inte snackar med mig...

är ju kanske för att du aldrig visat att du brytt dej om henne[shake]


   
SvaraCitera

Önskar någon var så där kär i mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

harru bjudit ut henne på en dejt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzen Von Kuruzen:

harru bjudit ut henne på en dejt

kan det funka nu när hon ser ut att dissa mig? det brukar vara så att tjejer närmar sig den de gillar, det betyder att hon borde hata mig.. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä jag ångrade mig lite efter att ha skrivit det, hon verkade ha gillat dig och så men vad gjorde du då - ingenting 😀
jag har haft en tjej jag med som 'visade intresse' för mig och jag fattade noll så hon blev ..[tired] på mig
det är lite surt när hon nu öppnar upp sig och inte får svar, det får henne att känna sig oattraktiv så hon är nog rätt sur på dig för det .. det skulle vara det värsta jag kunde tänka på just nu.
hmm fråga hennes tjejkompis och lyssna noga [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga hur hon mår och sånt efter att ni sagt hej. Eller så säger du att du måste prata med henne och så berättar du hur du känner så får hon förklara sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzen Von Kuruzen:

hmm fråga hennes tjejkompis och lyssna noga

du menar att hon har gillat mig på samma sätt förut? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chips:

Fråga hur hon mår och sånt efter att ni sagt hej. Eller så säger du att du måste prata med henne och så berättar du hur du känner så får hon förklara sig.

kan vara något jag borde göra.. jag har bara blivit så osäker när hon nu ser ut att dissa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är hennes sätt att tala om för dig att hon inte är intresserad mera :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzen Von Kuruzen:

det är hennes sätt att tala om för dig att hon inte är intresserad mera :/

du menar att om jag slår till nu så är det försent? [cry]


   
SvaraCitera