Aviseringar
Rensa alla

är osäker...


Ämnesstartare

fyfan kan man ha det värre just nu... Skadad så att man inte kan lira basket och tjejen man gillar nu har gillat mig förr..... [tard] vi killar är riktigt korkade ibland (Speciellt JAG).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AirLove:

kan vara något jag borde göra.. jag har bara blivit så osäker när hon nu ser ut att dissa mig.

Ja. Ingen här vet varför hon helt plötsligt inte pratar med dig lika mycket. Det är det bara hon som vet. Och är man osäker ska man ju ta reda på vad som står på, inte sitta och grubbla. Värsta man kan göra är att överanalysera, mycket bättre att gå till botten med det genom att fråga ut källan, a.k.a den där tjejen.


   
SvaraCitera

Tjejer brukar ibland spela svårfångade.


   
SvaraCitera

ssannaek:

Tjejer brukar ibland spela svårfångade.

Väldigt ofta tror jag, när jag märker att en kille gillar mig så undviker jag att vara för "på" tillbaka, jag låter honom ta kontakt med mig. Och blir väldigt glad när det händer också, då är jag trevlig tillbaka..
låter väl löjligt men många killar är så att när tjejen är den som kontaktar killen brukar de tycka att man är påhängsen.

Tycker du kan fråga henne hur läget är och småprata lite, tror att hon gillar dig om ni i början pratade och hon sedan slutade så är det nog för att hon väntar på att du ska ta mer kontakt....dvs. hon spelar svårfångad...


   
SvaraCitera

Guzen Von Kuruzen:

det är hennes sätt att tala om för dig att hon inte är intresserad mera :/

tror jag absolut inte, som jag skrev ovan blir många tjejer mer avvaktande när de gillar någon bara för att de själva vill att killen ska ta kontakten..
jag kör alltid med den här taktiken och det har funkat bra hittills.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barbapappan:

när tjejen är den som kontaktar killen brukar de tycka att man är påhängsen

Sen när är det påhängset att visa nån form av intresse?[no-no]


   
SvaraCitera

visa att du har något nördintresse:F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var glad för att du är kär i någon , Jag har tjejer som jag leker med några dagar i veckan, men finns inga känslor riktigt inblandade... Finns ingen här, Jag behöver dra till en annan del av världen.......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men tala om att hon klär sig fint eller har snygga skor, fråga vad hon gillar att göra efter skolan ...jag vet att det är jobbigt men var en man och våga skämma ut dig för att visa att du är en man, våga misslyckas , tro mig hon kommer att gilla det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack allihop som svarat seriöst jag e i turkiet nar jag skriver detta sa det kan se fel ut med bokstaverna. men jag e fett tacksam för alla svar!!! jag tor jag har fatt det jag behöver för att kunna klara mig nu men har nagon fler tips sa sag bara jag har kvar detta för alla som kanske far samma problem som jag. [wink]


   
SvaraCitera

kråååkan:

Sen när är det påhängset att visa nån form av intresse?[no-no]

tycker alltid det är så, man är alltid för på så fort man visar intresse. kanske bara jag som träffat den sortens killar. trodde det var så det funkade "oh inte visa nått intresse då springer han iväg och blir rädd"


   
SvaraCitera

AirLove:

Tack i förhand allihop!

Sånt där borde och behöver inte vara så krångligt som en del får det att verka.

Visst det är väldigt lätt för mig att säga, men jag tycker du borde ta mod till dig och prata med henne. Men det medför ju självklart en hel del risker. Tycker du det är värt risken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barbapappan:

tycker alltid det är så, man är alltid för på så fort man visar intresse. kanske bara jag som träffat den sortens killar. trodde det var så det funkade "oh inte visa nått intresse då springer han iväg och blir rädd"

Han blir förmodligen jävligt glad snarare...


   
SvaraCitera

vilketnamn:

Han blir förmodligen jävligt glad snarare...

haha...kanske det.


   
SvaraCitera

AirLove:

kan det funka nu när hon ser ut att dissa mig? det brukar vara så att tjejer närmar sig den de gillar, det betyder att hon borde hata mig.. [confused]

Såhär... om du är säker på att hon dissar dig, så får du väll fråga värför om du undrar... om hon inte svarar och skiter i... då får du väll tyvärr hålla dig till det och skita i henne...

Om du känner att hon verkar bara lite skum då är det ju alltid okej att fråga... Och denna gång efter all tid på dagis så tycker jag att du ska göra något vågat... fråga vad hon gör i helgen eller något... kanske fråga om hon vill ta o göra något med några kompisar eller bara du och hon?

Våga! (Jag vågar aldrig själv, men är vad alla vuxna skulle sagt! [bigcheers])


   
SvaraCitera