Aviseringar
Rensa alla

Är porr falskt?


Ämnesstartare

Visst är porr tråkigt? Jag vet inte varför. Men visst är de falskt? Och ger en dålig bild av verkligheten precis som romantiska filmer ger en dålig bild av verkligheten. Varför blir folk tända på att kolla på porr?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

när jag var yngre älska jag porr. nu på äldre dagar har jag tröttnat. känns lite som wrestling om du fattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, porrfilm är oftast väldigt tråkig.

tacka vet jag sexnoveller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Varför blir folk tända på att kolla på porr?

för att det visar sex. det finns olika sorters porr, ena är kanske mer tilltalande än det andra.
hur som haver, instinkten slår gång, reptilhjärnan tar över. sexuellt stimuli overload.
det är svårt att inte tända på porr ( i alla fall om du är grabb)


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är väldigt obehagligt att se på porr. Har aldrig gjort det självmant sådär, utan mer när man varit yngre och snackat med killar på nätet som tjatat på att man ska se. Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
time
 time

Tycker inte det går att dra all porr över en kam sådär. Det finns filmer som riktiga par spelat in som speglar deras sexuella verklighet och sedan finns det porr som är till hundra procent fejkat och iscensatt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte jag kollar inte på det tycker inte det ger mig någonting även om det skulle vara sanning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
när jag var yngre älska jag porr. nu på äldre dagar har jag tröttnat. känns lite som wrestling om du fattar.

Wrestling är på riktigt, livet är på låtsas!


   
SvaraCitera