Aviseringar
Rensa alla

är så jäkla kär i henne, men vet inte om hon känner samma sak?


Slumpartad:

Låtsas skicka ett fyllesms!

[censur]


   
SvaraCitera

Låt dig inte falla så djupt, och nej hon känner inte exakt samma för dig men hon kanske känner för dig:)

Mitt råd är att man ska aldrig falla för djupt med någon man inte känner tillräckligt. Låt det ta 1-2 år tills du kan släppa in någon helt och hållet.

Nu kan du hoppas och låta glädjen komma som den går, prata med vänner =)


   
SvaraCitera

Barbienele:

1-2 år

[tard]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

[tard]

Okej 1 vecka! nej jag menar 10 år!! :/I&I&&


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

[tard]

Nej beror väll på hur man granskar partnern och dens hemligheter ;OOOOO I DONT KNOW ;(((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

och nej hon känner inte exakt samma för dig men hon kanske känner för dig:)[/quote vad menar du att hon kanske känner för mig? sorry men fattade inte[tard]


   
SvaraCitera

Smörj in dig i något hon tycker om nästa gång ni ses. She'll ne dying to lick it off.


   
SvaraCitera

Finns bara en sak du kan göra [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mackan 90:

hade även tänkt fråga efter hennes nr så småningom

Gör det i syfte att ni ska göra något. Tex att du tar hennes nr när du samtidigt bestämmer träff etc...

Dock hade ja inte sagt "får jag ditt nr" men de ju bara jag...

Lycka till[smile]


   
SvaraCitera

eppesen:

Gör det i syfte att ni ska göra något. Tex att du tar hennes nr när du samtidigt bestämmer träff etc...

TYP SÅ
Bestämmer ni att ni ska se på film och hon ska komma till dig kan du säga "här är mitt nummer, ifall du inte hittar" eller nåt. Då kan hon känna sig manad att ge dig sitt nummer utan att du behöver fråga, eller så ringer/smsar hon dig på vägen och då får du numret utan att fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det spelar ingen roll om hon känner samma sak. Det viktigaste är hur DU känner.


   
SvaraCitera

kärlek är för pussies. sluta va en pussy Image


   
SvaraCitera