Aviseringar
Rensa alla

ÄR SÅ JÄVLA ARG!!!! Pojkvänsfan


Ämnesstartare

detberorpå:

jag dras till idioter

Det är du inte ensam om [wink]


   
SvaraCitera

salem1:

Det är du inte ensam om

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

OMG, det där känner jag igen! OMG.. Fyfan, när jag läste klart.. Det gjorde ont i mitt hjärta

TACK! någon som förstår! JA JAG VET! FYFAN! det är så jävla irriterande det där händer jämt också! typ skriver massa tjejer till honom och frågar om hans msn tex och han svarar och ger fittorna sin msn?!?!?! jävla pungkulor killar kan vara, helt sjukt. har lust att slå han gul och blå just nu alltså fyfan!!!! kommer bara på hans bristningar just nu.

Jonesh:

Haha, men vad då, skulle han ha skrivit typ "ja, det var kul"? [bigsmile]
Han tyckte väl att diskussionen var avslutad och ville inte sms-chatta mer [crazy]
Bara för att man är ett par så behöver man inte ge varandra fett mycket uppmärksamhet hela tiden [rolleyes]

Öh... ja!! han kunde väl ha gett mig lite uppskattning, sånt gör de som är tillsammans! man ignorerar inte bara det, det var en riktigt stor grej för mig och det visste han! usch..
och jo unge man, du ska veta får du nånsin en tjej ska du ge henne
uppmärksamhet annars drar hon dirr.

Oväntad:

lol. hur länge har ni varit tillsammans?

11 månader...


   
SvaraCitera

rosalii:

11 månader...

Ojdå. Har det hänt något? Du verkar vara i jävligt stort behov av bekräftelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Ojdå. Har det hänt något? Du verkar vara i jävligt stort behov av bekräftelse.

men snälla rara lådsas inte att du vet nått. man vill ha bekräftelse av sin pojkvän varför fan har man annars en pojkvän? om du hade brud, hade inte du velat att din tjej sa jag älskar dig, att hon sa komplimanger, att hon ger dig creddit för de du gör, att hon visar att det är dig hon älskar. allt det jag skrev nyss är bekräftelse, och ja, sånt vill man ha som parner.


   
SvaraCitera

rosalii:

typ skriver massa tjejer till honom och frågar om hans msn tex och han svarar och ger fittorna sin msn?!?!?!

Precis! Och även om det är över internet och mobiler & sånt dom snakkar så sårar det ändå :'( varje gång man är med dom piper deras mobil & det är någon desperat tjej vart enda gång D:

rosalii:

kommer bara på hans bristningar just nu.

Trösta dig med att hane omogen![smile]
Hur gamla är ni? Ni verkar inte vara 20+ iaf :p för sådana killar, många, är betydligt omtänksamare.. Ursäkta könsdiskrimineringen[cute]

Jonesh:

Han tyckte väl att diskussionen var avslutad och ville inte sms-chatta mer

Men.. Det är ju inte direkt så att han lider av kommunikationssvårigheter.. Eller jag vet ju inte men det har inte sagts något om det, men pojken kan väl fan höra av sig under dagen iaf? det där är ju hänsynslöst.. Med tanke på deras 11 månader bör han ju visa att han bryr sig.. Och det verkade ju inte gälla en pissig liten sak.. Hon berättade hur det gick, dvs de måste diskuterat det och han bryr sig inte..?
En del personer är dock verkligen egocentriska ganska ofta vid vissa tillfällen.


   
SvaraCitera

detberorpå:

dvs de måste diskuterat det och han bryr sig inte..?

Vadå diskuterat? Vad fanns det att diskutera egentligen? Skulle han ha svarat "Ok, vad roligt :)" eller vadå?

Ni tjejer freakar fan ut för minsta lilla, som vanligt. Så äckligt jävla bekräftelsekåta är ni.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

rosalii:

men snälla rara lådsas inte att du vet nått. man vill ha bekräftelse av sin pojkvän

Så du är tillsammans med din kille för att du vill ha bekräftelse och inte för att du tycker om honom och älskar honom?


   
SvaraCitera

Du tycker inte att du överreagerar lite? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jonesh:

Bara för att man är ett par så behöver man inte ge varandra fett mycket uppmärksamhet hela tiden


   
SvaraCitera

rosalii:

men snälla rara lådsas inte att du vet nått. man vill ha bekräftelse av sin pojkvän varför fan har man annars en pojkvän? om du hade brud, hade inte du velat att din tjej sa jag älskar dig, att hon sa komplimanger, att hon ger dig creddit för de du gör, att hon visar att det är dig hon älskar. allt det jag skrev nyss är bekräftelse, och ja, sånt vill man ha som parner.

Jag har inte min pojkvän bara till bekräftelse, även om jag gillar att få lite bekräftelse ganska ofta. Klart att du kan önska dig sådant, men man måste ju vara lite rimlig också. Din pojkvän kan inte ge dig odelad uppmärksamhet hela tiden, därför är det ganska normalt att missa att svara på ett sms ibland.

Jag låter bli att svara på sms från min pojkvän ibland, helt medvetet, för att jag inte orkar. Vårat förhållande fungerar utmärkt ändå.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Din pojkvän

[no-no]inte min.

Oväntad:

Jag låter bli att svara på sms från min pojkvän ibland, helt medvetet, för att jag inte orkar. Vårat förhållande fungerar utmärkt ändå.

Jag har också haft ett sådant förhållande, har dock fortfarande, vi älskar varandra så mycket att ett obesvarat sms och eller samtal inte betyder ett skit..
Men många killar, också tjejer, i 15 års åldern (ja, jag antar att dessa två är runt 15 år)- OK, låt oss säga ungdomar - har svårt för att binda sig till endast en person och har svårt för att verkligen älska någon.. Du måste ju medge att en del människor är riktiga idioter och lägg till en stor omognad till det så förstår du, förhoppningsvis, vad jag menar.


   
SvaraCitera

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Ni tjejer freakar fan ut för minsta lilla, som vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Överreaktion[no-no]


   
SvaraCitera

Orka vara så jävla uppmärksamhetskåt. Liksom, ge honom lite jävla space.


   
SvaraCitera