Aviseringar
Rensa alla

Är så jävla heartbrokend 🙁


Ämnesstartare

Fan jag vet inte riktigt varför jag skriver detta här... Känner att ja behöver stöd på någotvis och för att veta att jag inte är den ända i hela världen som har råkat ut för detta....

Here we go...

Så jag har i över ett år varit extremt kär i en tjej som jag träffade i USA förra sommaren.. Så under ett år har vi bara snacka på msn å sånt men jag har varit så kär i henne att jag har sagt nej till sex med andra tjejer, och jag har inte varit med vänner för att kunna snacka med henne på msn... jag har gått upp nätter för att gå ut och springa för henne nästan allt jag har gjort har jag gjort för henne... Sedan när jag väll träffar henne igen efter ett år. Då jag flyger ner till texas i USA för att träffa henne och bo hos henne i 2 veckor, får jag reda på att hon har en pojkvän den 4 natten som hon aldrig nämnt något om.. Och har inte heller nämnt under ett jävla år att hon har träffat någon kille ens.... Så jag blir helt knäckt, kunde inte sova på en vecka och nu sover jag fortfarande skit.... Jag mår rent åt helvete och vetifan vad ja ska göra... Visserligen hade jag det jättekul där ändå för vi var väldigt bra kompisar, men jag fick hålla masken som fan.. Och sista natten sa jag till henne om allt, då vi snackade i över 4 timmar... Nu e jag hemma å känns som hon e den ända som jag gillar och kommer att gilla livet ut... Vafan ska jag göra?!?!?!

ps: jag visar en bild på skönheten så att ni förstår....


   
Citera

försök hålla kontakt ett tag till, men låt inte en person ta över ditt liv, du kan inte sitta och vänta på att någon ska bli din. Du kanske missar en ännu bättre tjej genom att vänta.


   
SvaraCitera

Gå vidare. Hur bra bli förhållandet ändå om ni bor på olika kontinenter?


   
SvaraCitera

du har lagt upp en bild med henne som ideal, lägg ner idealet. välkomna verkligheten och gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sucks...

Vad kom ni fram till när ni pratade i 4 timmar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kan dra till USA tillsammans 🙂


   
SvaraCitera

kallehenkan:

Vafan ska jag göra?!?!?!

Gilla läget


   
SvaraCitera

Mina problem är större [mad]


   
SvaraCitera

kallehenkan:

texas

Var rätt obvious när man såg hatten, du hade inte behövt skriva det. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Du kanske missar en ännu bättre tjej genom att vänta.

aa sant, men hon känns fortfarande som den ända fisken i havet 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Armageddon:

Vad kom ni fram till när ni pratade i 4 timmar?

Typ allt 😛 jag berätta om allt jag kände för henne och hon sa typ förlåt hundra gånger. Så försökte vi se det på ett komiskt sätt, men jag höll bara pokerfacet hela tiden... Hon tyckte att jag bodde för långt bort :/ dock tyckte hon att jag var väldigt snygg 😀

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

llily:

du har lagt upp en bild med henne som ideal, lägg ner idealet. välkomna verkligheten och gå vidare.

aa :/ tror jag har tittat på den bilden 1000 gånger....


   
SvaraCitera

Människan bor i USA. Det är ju bara till att lägga ner all kontakt med henne så kommer du ju tänka på henne mindre och mindre. Det är ju inte som att ni kommer stöta ihop på stan.

Fan vad jag hatar mig själv när jag är seriös...

Image

Nu känns det lite bättre iallafall...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här e en bild på mig å henne, vi två är längst till höger...


   
SvaraCitera

kallehenkan:

bild

Varför?

Vill du visa att du lyckats få en tjej att smaka på din snopp fastän du är ful som stryk?

All min sympati försvann.

Hoppas hon krossar dig ordentligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Varför?

Vill du visa att du lyckats få en tjej att smaka på din snopp fastän du är ful som stryk?

All min sympati försvann.

Hoppas hon krossar dig ordentligt

wow va e grejen med dig :S trodde folk ville se bara, jag hade villa se ifall det var någon annans tråd... jesus... Och bara för man e ful så kan man inte få någon tjej då eller?? kanske e sant....


   
SvaraCitera

kallehenkan:

olk ville se bara

Hjälper folk dig mer om du lägger ut bilder på flickan? Vad tror du hon skulle säga om hon visste att du publicerat bilder på henne på ett forum för svenska ungdomar. Lär ju kunna vara någon som kan runka till den där bikinibilden. Men det blir hon nog glad av.

kallehenkan:

Och bara för man e ful så kan man inte få någon tjej då eller?? kanske e sant....

Tydligen kan man ju det. Men jag vet inte om det är så att man skryter om det. Men kanske då.

kallehenkan:

wow va e grejen med dig

Jag är väldigt ensam och har inga vänner att kunna vara bitter med.


   
SvaraCitera