Aviseringar
Rensa alla

Är så jävla heartbrokend 🙁


mopsen:

Gå vidare. Hur bra bli förhållandet ändå om ni bor på olika kontinenter?

Kan bli mycket bra om man väljer att flytta tillsammans? om man nu älskar denna tjej.

Om hon var otrogen så skulle jag nog inte stanna, även hur vacker och hur bra hennes personlighet är... Att hon var otrogen är ett tecken på att en tjejen inte är bra för dig.


   
SvaraCitera

Alltså jag fattar inte hur ni hade tänkt er.. Hon bor i USA och du i Sverige. Hur hade ni tänkt ha ett förhållande så?!

Besöka varandra varje sommar i 2 veckor? .. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Alltså jag fattar inte hur ni hade tänkt er.. Hon bor i USA och du i Sverige. Hur hade ni tänkt ha ett förhållande så?!

Besöka varandra varje sommar i 2 veckor? ..

ja du, jag förstår det inte heller :/ om jag bara kunde glömma henne skulle det lösa alla mina problem 🙁


   
SvaraCitera

kallehenkan:

ja du, jag förstår det inte heller :/ om jag bara kunde glömma henne skulle det lösa alla mina problem 🙁

Börja dejta andra .. Du missar säkert mycket bättre tjejer som du åtminstånde kan umgås med under dagarna här i Sverige genom att bara tänka på henne.. Du kan ju försöka och se vad som finns liksom. Du kanske hittar någon 10ggr bättre än henne, lr nått ! 🙂


   
SvaraCitera

Lid din tid.


   
SvaraCitera

kallehenkan:

ps: jag visar en bild på skönheten så att ni förstår....

Fattar inte grejen med bilden [tard]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

grejen med bilden

Tack!


   
SvaraCitera

Lite taskigt OCH konstigt av henne att inte nämna att hon har pojkvän om ni nu är så "tighta" som du förklarar.

Libertad:

Var rätt obvious när man såg hatten, du hade inte behövt skriva det. [bigsmile]

Cowboys förknippar jag iofs mer med Oklahoma och Kansas, Dodge City etc [bigsmile] Men det är ju bara jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Fattar inte grejen med bilden

jesus kan ju ta bort bilden om det var så jävla offensive....

Chryseus:

Lite taskigt OCH konstigt av henne att inte nämna att hon har pojkvän om ni nu är så "tighta" som du förklarar.

Ja du, kanske därför jag blev så käckt.... Hon sa att hon inte ville berätta om det eftersom hon kanske skulle göra slut med sin pojkvän, å va rädd att jag inte skulle komma och hälsa på henne ifall jag visste att hon hade en kille....


   
SvaraCitera

kallehenkan:

jesus kan ju ta bort bilden om det var så jävla offensive....

Förstår bara inte syftet med att posta en jävla bild. Du kan höra med någon moderator på sidan, om de kan ta bort den åt dig. Om du inte kan det själv.


   
SvaraCitera

kallehenkan:

för att veta att jag inte är den ända i hela världen som har råkat ut för detta....

x)

OnT: Och du frågade henne aldrig om hon hade någon hon var intresserad av, pojkvän eller något? [confused] Gå vidare bara, slösa inte mer tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ovärt att åka ner till USA bara för att gå på en sån nit. Men jag ska inte strö salt i dina sår. Är du helt säker på att hon var på det klara med vad du kände för henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexige Sigge:

Vad ovärt att åka ner till USA bara för att gå på en sån nit. Men jag ska inte strö salt i dina sår. Är du helt säker på att hon var på det klara med vad du kände för henne?

hon var ju inte det, tydligen enligt henne... Men vafan ofta hon inte märkte det när vi pratade och så, jag skickade henne en julklapp till och med... Så skrev hon fan saker som att hon skulle smörja in mig med solkräm och skit......

Btw tog bort den jävla bilden nu, om den skadade så mycket....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallehenkan:

Så skrev hon fan saker som att hon skulle smörja in mig med solkräm och skit......

Det kan hon ju göra ändå. Jag har många tjejkompisar jag har smörjt in med solkräm, men jag har inte bonkat på alla dom för det. Du är nog helt enkelt lite för brunstig


   
SvaraCitera
Jeay_L

kallehenkan:

Here we go...

And here we go again
With all the things we said
And not a minute spent
To think that we'd regret
So we just take it back,
These words and hold our breath
Forget the things we swore we meant
I'll write you just to let you know that I'm alright
Can't say I'm sad to see you go
Cause I'm not

Skämt åsido, då du slutat deppa kanske du inser att det på sätt och vis var bra att det blev som det blev och att du lärt dig att inte hänga upp sig allt för mkt på en enda person och låta den styra ens liv så att man dissar vänner och andra intressen som man har. Trots att man kanske är kär och tycker otroligt mkt om personen så är det inte hälsosamt om den tar upp hela ens liv.

Till saken, ta tag i ditt liv, hitta på saker att göra umgås med kompisar, håll på med någon hobby och lev livet det går över med tiden och du kommer träffa någon ny


   
SvaraCitera