Aviseringar
Rensa alla

Är SAFARI i göteborg bra!?


Ämnesstartare

tänkte sätta i lös hår hos safari.. men dom verkar llite uffiga.. e de nån som har varit där? p.s. jag har ganska slitet hår, å tänker färga det om ettpar dagar o sen sätta i löshår (med lim) förstör man bara håret mer lr går det ? tacksam fö seriösa svar [bigsmile][y]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har aldrig köpt där själv men flera som jag känner handlar där och tycker det är bra.
Ja, du förstör det med lim. Gör en riktig hårförlängning istället där du flätar in håret i hårbotten (weaving). Sitter mycket bättre och sliter inte på håret. Vill du göra det i Göteborg kan jag rekommendera FakerMaker [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, min vän har satt i löshår där tre gånger, de är skitduktiga. Men! De kan inte svenska!!!!!!!!!! [cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Åtta

SceneObsession:

uffiga

Uhm, whut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

flätar in håret i hårbotten (weaving)

men syns inte det igenom håret?? jag vill ha en naturlig ''look'' 😛

Gunvald:

FakerMaker

e de billigt där ? 😀


   
SvaraCitera

var där förra veckan men blev besviken:C

Dold text: såg inga noshörningar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köpt löshår där, clips, men håret e totlat kass! köper aldrig mer där (N)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SceneObsession:

men syns inte det igenom håret?? jag vill ha en naturlig ''look'' 😛

Syns ingenting! [smile]

SceneObsession:

e de billigt där ? 😀

Berors på om du vill ha indiskt eller europeiskt hår, men runt 5000:- kanske. Berors på hur många rader (hur långt och tjockt) du vill ha också. Sitter i 3-4 månader. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

såg inga noshörningar

De som jobbar där ser ju ut som noshörningar. [sad]


   
SvaraCitera

Min kompis gjorde fejkdreads där, hon sa att de var sjukt oseriösa (typ tog massa andra kunder emellan även om de kunde fortsätta på hennes osv osv), men att det blev bra.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera