Aviseringar
Rensa alla

Är sjukt kär i en tjej...hjälp..pls


Ämnesstartare

Som sagt är sjukt kär i en tjej. Hon är 16 år och ett år äldre än mig. Vi har gått på samma skola men hon bytte skola i klass 6-7 så hon vet vem jag är (tror jag, rätt säker). Vi har ingen sms kontakt (facebook, kik etc) och vi träffas inte. Jag är as osäker på hur jag ska börja få kontakt med henne och vill inte gå "all in" typ "as kär i dig..." eller "ska vi träffas" etc.
Jag tror inte hon har någon kille och enligt twitter värkar det som om hon vill ha en. Enligt mig så ser hon bra ut och eftersom hon precis har börjat gymnasiet d.v.s. ny klass så känns det som att det är lite "bråttom" innan någon annan "tar" henne. Det känns också som att jag är lite för ful för henne Ledsen. Men eftersom jag har varit kär i henne i typ 10 år (skojar inte) så vill jag iallafall försöka men vet inte hur jag ska göra. Några förslag?
btw sorry för min dåliga svenska lol.


   
Citera
Ämnesstartare

Haffa många andra tjejer så vill hon ha dig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snapchata din kuk till henne så hon förstår att du är intresserad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olla henne på pannan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruskigt fräna svar hörni..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst forum haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wpme:
Seriöst forum haha

Mitt första svar var seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wpme:
Seriöst forum haha

Beror på vem som sitter bakom tangentbordet. Galen


   
SvaraCitera

Det är väl bara till att skriva till henne via nätet?

Heja dig! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stalka henne och gå på samma buss/tåg/whatever som henne, sen "råkar" du gå in i henne lite lätt så att du får hennes uppmärksamhet lite grann (inte så att hon blir arg, du måste ha känslan för vad som e lagom) Och i samma veva som du ber om ursäkt slinker du ner ett kärleksbrev med ditt nummer i någon utav hennes fickor/väskan, lägg en liten röd ros i brevet också. Rodnar och kanske en sån där ruta inslagen mörk choklad.

sjukt bra imo,  som på film


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Stalka henne och gå på samma buss/tåg/whatever som henne, sen "råkar" du gå in i henne lite lätt så att du får hennes uppmärksamhet lite grann (inte så att hon blir arg, du måste ha känslan för vad som e lagom) Och i samma veva som du ber om ursäkt slinker du ner ett kärleksbrev med ditt nummer i någon utav hennes fickor/väskan, lägg en liten röd ros i brevet också. Rodnar och kanske en sån där ruta inslagen mörk choklad.

sjukt bra imo,  som på film

sjukt dåligt förslag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

sjukt dåligt förslag

nä sjukt bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

nä sjukt bra 

vem gillar en stalker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vem gillar en stalker 

inte mångaaa

tar den lilla detaljen för givet, att han självklart inte skall bli påkommen... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera