Aviseringar
Rensa alla

är skyldig en huffelpuffare pengar


Ämnesstartare

lånada sex siklar en nå jävla bänghuvve från hufflepuff för o köpa eldwhiskey illegalt o tänkte inte betala tebaka till en sån. han är typ ihop en smutsskalle eller de sägs så iallafall + att huffelpuffare är alla mesar ändå. men hans pappa jobbar på ministeriet och sitter i skolans styrelse o har kanske så jag vet inte han kanske tjallar till farsan?? pallar inte kvarsittning hos filch... så ska jag betala ändå? kan kanske sno dom från nån jävla weasley haha


   
Citera
Ämnesetiketter

ah d är rätt jävvla huffelpuffare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte varrför ingen ba tar plogen och skyfflar ut dom. så jävla hopplösa stackare


   
SvaraCitera
b1son

har ngn av weasleys ens setts å mkt pengar i hela sitt liv???


   
SvaraCitera
b1son

haha ofta 1 weasley ens har sett så mkt pengar i hela sitt liv xDDD


   
SvaraCitera

Jag tycker personligen att det är riktigt lågt att låna pengar från någon och inte betala tillbaka hur stor eller liten summan än är.
Bara för att han är en huffelpuffare så kan han väl få tillbaka sina pengar? Vad är det med honom som du inte vill betala tillbaka pengarna? Vad är en huffelpuffare?

Det är jävligt lågt att stjäla pengar från en annan person, ge tillbaks! (lånet eller vad de nu är).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög: haha ofta 1 weasley ens har sett så mkt pengar i hela sitt liv xDDD

hahahaha sant tänkte inte på det. den där granger kanske har dock hon har ändå ingen rätt till magiska pengar

trevlig-snubbe: Vad är en huffelpuffare?

haha sopor som gilalr mugglare plus korkade?


   
SvaraCitera

Ravenclaw FTW.


   
SvaraCitera

Vincent-Crabbe:

haha sopor som gilalr mugglare plus korkade?

Vadå gillar de Harry Potter och klär ut sig till de eller bara gillar det? Aha.


   
SvaraCitera

S3ON som har tråkigt igen?


   
SvaraCitera