Aviseringar
Rensa alla

Är spelen värt pengarna?


Ämnesstartare

Jungman:

Finns ju ett mått av stolthet i att faktiska äga något, plus att om det är något bra så kanske man vill stödja utvecklarna genom att köpa osv.

Personligen kan jag tycka att de kunnat justera ett och annat gällande Sims 4, men överlag är det ett bra spel. Dessutom har de utfört en välgjord produktion innan, därför känner jag att jag kan skänka dem en slant.

+ kan instämma i att det är gött att äga någonting. Särskilt gällande spel. Finns alltid plats för ännu ett i biblioteket eller hyllan. Glatt skålande


   
SvaraCitera

Sims 4 suger ju dock hästkuk.
i så fall är det bättre att skaffa sims 3 med alla expansioner. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Sims 4 suger ju dock hästkuk.
i så fall är det bättre att skaffa sims 3 med alla expansioner. 

Jag har Sims 3 med de expansioner som jag finner måttligt intressanta och underhållande att ägna mig tid till. Att köpa resten bara för att känns surt.


   
SvaraCitera

Skaffa the Sims 4 så kan du och jag bygga hus i lugn och ro:)


   
SvaraCitera

Jag hade väntat om jag var du, det är ju mycket härligare om du kan köpa samma pris för enbart 250sek eller nått 😉
Det är aldrig värt att köpa ett spel precis när det kommer ut, tycker jag iaf. men företaget lär ju känna bra med pengar och så småningom så gör de förhoppningsvis ett nytt bra spel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Jag hade väntat om jag var du, det är ju mycket härligare om du kan köpa samma pris för enbart 250sek eller nått 😉
Det är aldrig värt att köpa ett spel precis när det kommer ut, tycker jag iaf. men företaget lär ju känna bra med pengar och så småningom så gör de förhoppningsvis ett nytt bra spel!

Visst fasen äre det, är dock ingen tålmodig man. 8(


   
SvaraCitera
time
 time

Köpte Sims 4 men var så himla besviken på det. Kan räkna gångerna jag startat det efter köpet på en hand. Sims 3 med alla expansioner = så mycket roligare!


   
SvaraCitera

Pundarjävel:
Lirar du? 8)

Hängiven Sims-fantast sedan -00


   
SvaraCitera

Beror på hur förmögen du är. Hade inte köpt spelen om 700kr var allt jag hade, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Hängiven Sims-fantast sedan -00

Då är vi två 😉

S3ON:
Beror på hur förmögen du är. Hade inte köpt spelen om 700kr var allt jag hade, nej.

Har runt 900 spänn kvar av lönen och får snart ny så det borde inte vara några problem. 700 är i för sig en rätt hög summa för spel ändå dock..


   
SvaraCitera

Pundarjävel:

Då är vi två 😉
Har runt 900 spänn kvar av lönen och får snart ny så det borde inte vara några problem. 700 är i för sig en rätt hög summa för spel ändå dock..

Jo, håller med. 


   
SvaraCitera

Leta på beg marknaden istället!


   
SvaraCitera

man kan ju inte påstå att det är att rekommendera när pirat finns


   
SvaraCitera

Pundarjävel:

Visst fasen äre det, är dock ingen tålmodig man. 8(

Ah, du gynnar ju marknaden så det är väl mer eller mindre en själv som förlorar på det Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:
man kan ju inte påstå att det är att rekommendera när pirat finns

Piratkopia innebär inget cc, och det är en del av upplevningen.


   
SvaraCitera