Aviseringar
Rensa alla

Är Spore bra ?


Ämnesstartare

Jag har tråkigt, tröttnat lite på WoW och sitter mest o kollar på jewtube och olika forum. Hursomhelst så funderar jag på att köpa Spore. Verkar lite småkul men jag har faktiskt ingen aning om hur det är. Har för mig att någon sa att det blir trist ganska snabbt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, överskattad skit.


   
SvaraCitera

Det var kul i några timmar. Bra om man har en trist kväll framför sig.


   
SvaraCitera

Inte testat det själv än, men alla kompisar tröttnade efter andra dagen typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, nått annat spel som ni kan rekomendera som jag kan fördriva tiden med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har extremt tråkigt och mitt studie bidrag samlas i en hög.


   
SvaraCitera

Har du en XBOX 360? Gears of War, Gears of War 2, Call of Duty: Modern Warfare, Resident Evil 5, Mass Effect


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Har du en XBOX 360? Gears of War, Gears of War 2, Call of Duty: Modern Warfare, Resident Evil 5, Mass Effect

Ja, jag gillar inte krigs spel som typ CoD och gillar inte Resident evil, Gears of war verkar ganska bra, hur är Mass Effect ? läste om det för länge sen


   
SvaraCitera

Speltidning:

hur är Mass Effect ?

Huvudstoryn är bra och om man vill så kan man sexa en blå alien (och vem vill inte sexa en blå alien?), och jag gillade striderna (oftast), men sidouppdragen SUGER DASE! Repetivt och tråkigt.

Men överlag så gillar jag spelet skarpt, Bioware (det var dom som utvecklade spelet, va?) har en känsla för story [y]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Ja, jag gillar inte krigs spel som typ CoD och gillar inte Resident evil, Gears of war verkar ganska bra, hur är Mass Effect ? läste om det för länge sen

Jag brukar inte vara så överförtjust i dom men det där kicked ass.

Resident Evil är lätt mitt favoritspel på 360.

Gears är fett bra ja... första är lite tunt kanske.

Mass Effect är grymt. Man kan spela lite som man vill, spelet slutar olika beroende på hur man spelar. Det finns flera olika klasser man kan spela som, man kan strida på olika sätt. Alltså, det är grymt och gillar man sci-fi lär man tycka om det ännu mer.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Ok, nått annat spel som ni kan rekomendera som jag kan fördriva tiden med?

Saints row 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har saints row 2, riktigt bra spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Mass Effect är grymt. Man kan spela lite som man vill, spelet slutar olika beroende på hur man spelar. Det finns flera olika klasser man kan spela som, man kan strida på olika sätt. Alltså, det är grymt och gillar man sci-fi lär man tycka om det ännu mer.

Älskar sci-fi, Mass Effect verkar vara lite som ett sci-fi RPG eller? I så fall skulle det vara perfekt för mig.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Älskar sci-fi, Mass Effect verkar vara lite som ett sci-fi RPG eller? I så fall skulle det vara perfekt för mig.

Är väl precis vad det är. Sci-fi, action roleplaying.


   
SvaraCitera

GTA IV är ju en klar favorit den med.

Saints Row 2 :/... nu har jag inte spelat mer än 2-3 timmar kanske, men fan vad trist spel. Kändes som ett billigt GTA som snarare gick ut på en massa billigt våld. Keff grafik och dålig styrning och "skjutning". [n]


   
SvaraCitera