Aviseringar
Rensa alla

Är Spore bra ?


Speltidning:

Älskar sci-fi, Mass Effect verkar vara lite som ett sci-fi RPG eller? I så fall skulle det vara perfekt för mig.

Det är så bra så att jag hoppas att det faktiskt finns någon galaktisk demokrati ute i någon galax, någonstans i universum. Det skulle vara väldigt betryggande på något vis [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Saints Row 2 :/... nu har jag inte spelat mer än 2-3 timmar kanske, men fan vad trist spel. Kändes som ett billigt GTA som snarare gick ut på en massa billigt våld. Keff grafik och dålig styrning och "skjutning". [n]

Har både, Saints row har extremt roliga sido uppdrag, man kan välja hur man ska se ut mbetydligt mer än i GTA, man kan ändra styrningen och skutningen om du menar från bilen till GTA standard (man vänjer sig annars ganska snabbt).
Visst grafiken är lite sämre men det är ändå det ända jag tycker är bättre med GTA. Som vanligt när jag kör GTA så fastnar jag på ett uppdrag så jag inte kan komma vidare (95% av gångerna nått med en bil/motorcykel jakt).
I saints row så kan man alltid sänka svårighets graden, inte för att jag behövde det, men der är jobbigt när ett uppdrag kan förhindra en från att klara ut spelt, har till o med sagt åt komisar att prova. Sen storyn, har inte klarat ut GTA så kan ju inte säga så mycket om den, men jag älskar saints row 2s story. Gillar båda men blir lite frustrerad när jag kör GTA


   
SvaraCitera

Helt värdelöst spel. Det var kul i en dag. Spara dina pengar och köp en konsoll. [y]


   
SvaraCitera

Final Fantasy.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

kul i några timmar

massgrav:

överskattad

[y]

Speltidning:

Jag har extremt tråkigt och mitt studie bidrag samlas i en hög.

Black and white är ju lätt fetaste spelet, men om du gillar wow och trodde du skulle gilla spore, så vet jag inte om det är nåt för dig... 50/50 chans.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Som vanligt när jag kör GTA så fastnar jag på ett uppdrag så jag inte kan komma vidare (95% av gångerna nått med en bil/motorcykel jakt).

Okej, sådär kände jag i dom gamla spelen. Det här kändes mycket bättre och jag hade inga större problem att klara igenom spelet.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Bioware (det var dom som utvecklade spelet, va?) har en känsla för story [y]

Som alltid? [smile]


   
SvaraCitera

massgrav:

Nej, överskattad skit.

Stämmer bra. Första steget var fränt, resten var bara dåligt och tråkigt.

Speltidning:

Älskar sci-fi, Mass Effect verkar vara lite som ett sci-fi RPG eller? I så fall skulle det vara perfekt för mig.

Satsa på det! Oerhört bra spel. [wink]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Som alltid? [smile]

Hoppas att du inte var ironisk! INGEN KLAGAR PÅ BALDURS GATE! [mad]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Som alltid?

Aldrig spelat [blush]


   
SvaraCitera

The sims 2


   
SvaraCitera

Matilda1988:

The sims 2

zzz


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Hoppas att du inte var ironisk! INGEN KLAGAR PÅ BALDURS GATE! [mad]

Jag var inte ironisk 🙂

KamikazeTomten:

Aldrig spelat [blush]

[mad] (okej, ärligt talat har inte jag heller spelat igenom tvåan. Kommit typ halvvägs ungefär, sen kraschade det p.g.a. repiga skivor)


   
SvaraCitera

Stringburka:

(okej, ärligt talat har inte jag heller spelat igenom tvåan. Kommit typ halvvägs ungefär, sen kraschade det p.g.a. repiga skivor)

Det kom nog in i bilden lite innan jag började min datorspelskarriär (eller så gick det under radarn) [smile]

Jag kom dock i vevan när Half-Life 1, Homeworld 1, Ground Control 1 och Outcast släpptes och jääävlar! Massa elita spel [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Black and white är ju lätt fetaste spelet, men om du gillar wow och trodde du skulle gilla spore, så vet jag inte om det är nåt för dig... 50/50 chans.

Läste om black and white 2 för ganska länge sen, tänkte köpa det men glömde bort det, jag gillar RTS (vilket jag har för mig det är) och jag gillar spel där man kan välja att vara god eller ond. Iaf så har jag köpt Mass effect och gillar det jag sett än så länge, kanske ska köpa black and white också nu när jag blev påmind om det. Borde jag köpa 1an först? Eller bara köpa 2an?


   
SvaraCitera