Aviseringar
Rensa alla

är tänd på en tre år yngre kille...


Ämnesstartare

Tjena. Jag är 16 årig tjej och för någon dag sen träffade jag en kille som är 3 år yngre. Han ska börja i sjuan på högstadiet och jag ska börja på gymnasiet... Vi var med varann hela dagen och nu kan jag inte sluta tänka på honom. Är så jäkla tänd.. Fast skäms extremt mycket, han är ju fan inte ens byxmyndig.. Och jag vet att han är intresserad av mig, det är kanske också därför jag blir så upphetsad.. Inget förhållande vill jag ha utan bara strul.. Men vad gör man i min situation? [chocked]


   
Citera

pedo


   
SvaraCitera

Jillardo:

Men vad gör man i min situation? [chocked]

Har i samma situation som en liten pöjk, en äldre tjej flörtade upp mig, ah fan va känslorna bubblade.
DOCK VARNING: Om du inte lär honom hur man strular så kommer det att vara extremt pinsamt, säg typ, Åh, jag hade blivit as kåt om du smekte mig där,OSV.
Glöm inte att få honom att veta att du vill att han ska göra det..

ÄNNU EN VARNING: Det är troligt att det kommer att sluta i katastrof, typ 80% av alla kvinnor har aldrig upplevt en vaginal orgasm, förvänta dig inte att en 13 årig stackars pöjk är kapabel till att ha sex.


   
SvaraCitera

Låt han leka med pinnar och sten i skogen istället


   
SvaraCitera

Grief:

Låt han leka med pinnar och sten i skogen istället

Fan kan man göra med stenar xD?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Låt han leka med pinnar och sten i skogen istället

Ja troligen... men lättare sagt än gjort..


   
SvaraCitera

Kommer inte ens ihåg när jag var 13, vet inte om jag skulle vara glad eller helt jävla skräckslagen [confused].


   
SvaraCitera

JoElite:

Fan kan man göra med stenar xD?

med fantasi kan man göra allt möjligt med stenar


   
SvaraCitera

Grief:

med fantasi kan man göra allt möjligt med stenar

Haha, slå två stenar emot varann låter rätt mysigt 😀


   
SvaraCitera

Jillardo:

..

jag öppnade mig för dig, feedback tack 😀


   
SvaraCitera

JoElite:

jag hade blivit as kåt om du smekte mig där,

Va? Så kan hon ju inte säga till ett barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

feedback tack

Gärna det.. men asså det är det som e sjukaste, har aldrig tänkt på pojkjäkeln förut när jag har sett han, men nu är han det enda jag har i skallen.. Själv är jag också oskuld så haha [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Va? Så kan hon ju inte säga till ett barn?

Nej det kan jag nog inte göra... men jag vill leka inget annat.. fan såå sjukt, satans bisarra tankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

skräckslagen .

haha nä det är ju en risk som finns. tänker inte göra nåt om inte han reagerar först, annars känns det äckligt, fast det gör det nästan redan [censur]


   
SvaraCitera

Grief:

Va? Så kan hon ju inte säga till ett barn?

Jag är inte här för att konvertera henne till icke pedofil klubben, om hon och han vill göra det så för all del, men dom får göra det rätt.
Minns när jag var 13, då var man kåt hela tiden.

Men jag skulle dock inte göra det om jag var hon med tanke på hur troligt det är att det kommer att gå fel.
men vi kan nog inte stoppa henne, bara hjälpa henne.

Jillardo:

har aldrig tänkt på pojkjäkeln förut när jag har sett han, men nu är han det enda jag har i skallen..

vad jag kommer att säga nu kommer troligen att göra saker värre, fast möjligen bättre också, det kommer kanske inte hjälpa dig att sluta tänka på han men det e intressant.

Faktumet att du vill sluta tänka på honom gör att du fortfarande tänker på han, enligt studier så är det så här när man förtrycker känslor och tankar, när du inte tänkt på det på ett tag så kollar hjärnan om dens förtryckning har fungerat igenom att tänka på det igen.

OM du försöker förtrycka honom så kommer han slå tillbaka med vrede.

Jag brukar försöka tänka, OKEJ, nu tänker jag på detta ett tag... Vad finns det att tänka på?
Okej, jag förstår, NU har jag tänkt klart på den skiten.
bearbeta det


   
SvaraCitera