Forumet - Är tillbaka i Uppsala igen!1

Är tillbaka i Uppsala igen!1

460 0 29

Spana också in:

Storchen84:

Jag har aldrig förstått mig på det här med bloggläsande... varför? Speciellt som du verkar följa många också. Jag menar, väljer man mellan att läsa antingen bloggar eller böcker, eller läser du böcker också?

Alltså, det är ju 160 inlägg vilket betyder flera inlägg från samma blogg också, så så många blir det inte sammanlagt. Har ju varit borta i två veckor!

Känner inte att man behöver "välja" alls. Tar ju inte särskilt mycket energi att läsa sisådär fem inlägg om dagen, och gillar bloggar av samma anledning som jag gillar böcker och filmer; att få leva sig in i någon annans värld/liv. [blush]
STORM:

Alltså, det är ju 160 inlägg

STORM:

varit borta i två veckor

STORM:

Tar ju inte särskilt mycket energi att läsa sisådär fem inlägg om dagen

Fast 160 inlägg på två veckor bli ju 11 inlägg om dagen[tard]

STORM:

gillar bloggar av samma anledning som jag gillar böcker och filmer; att få leva sig in i någon annans värld/liv

Tycke inte alls det är samma sak. En blogg är liksom inte fylld med spänning, äventyr, romantik, drama och massa coola cgi-effekter (eller jo, ok, vissa av dom sakerna kanske finns i fotobloggar), det är bara en vanlig persons berättelse om sitt vanliga liv. Personers liv och/eller världar i filmer är ju ofta allt annat än vanliga även om man inte enbart kollar på filmer som sagan om ringen och liknande, så finns det ju ändå saker som bara händer på film.

Dock är ju det bara min åsikt, och som tur är så är ju smaken som baken[y]

Whalecum back[bigcheers]

[love]