Aviseringar
Rensa alla

Är tjejer snygga i kort hår?


Om det ända som hindrar dig att skaffa kort hår är vad killar tycker om det tycker jag att du borde ge det en chans. Alla tycker olika och om inte "killen" gillar din stil är han (enligt mig) inget att ha. 

Lycka till. 


   
SvaraCitera

Personligen tycker jag ej det är vackert med kort hår på tjejer oavsett huvudform 😛 


   
SvaraCitera

Hade midjelångt hår och klippte av allt i våras. Jag säger go for it och skit i vad killar tycker. Vill du ha kvar ditt långa hår ha det för din egen skull, klippt det om du känner för det. Vad andra sagt är det att jag passade bättre i långt, vilket jag inte håller med om men jag tänker dock låta det växa ut. Saknar det där med att bara kunna sätta upp håret i en hästsvans när man har en dålig hårdag..  MEN vilken frigörelse det var att klippa av håret asså <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade hår typ ner till slutet av min rygg och klipte typ av allt. Värst ajag gjort. Såg ut som ett jävla höns 


   
SvaraCitera

De gjorde en tjej polare , och hon ångrade sig varje dag efter .


   
SvaraCitera
23an
 23an

Attraheras man av tjejen så spelar längden på håret knappast någon roll. Visst att man kan föredra det ena över det andra men i slutändan är det inte viktigt. Vissa passar i alla längder. Få tjejer som jag tyckt passat i snaggat men det finns. 
Kör med det som du trivs bäst med kort och gott!


   
SvaraCitera

Super Macho: Med viss reservation naturligtvis om den kala hjässan beror på sjukdom typ cancer naturligtvis.

blir det snyggare då eller hur menar du?


   
SvaraCitera

Endast på Sinéad O'Connor är någorlunda snygg i kort hår. 


   
SvaraCitera

Förra året så var mitt hår ungefär till naveln och sen en natt så kände jag att klippa det och det slutade med att jag klippte ända ner till hakan. Hade nog passat i det ifall ansiktsformen var mer "avlångt" men nu är de så att jag har runt ansikte så jag såg ut som en svamp ":-)" 


   
SvaraCitera

Långt hår ska det vara.


   
SvaraCitera

Tycker inte längden på håret spelar nån roll 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Alla tycker ju olika. Men det är helt klart att man kan rocka kort hår! Cool Viktigaste är att man har håret så som man själv trivs med och att man skiter i de som inte tycker om det. Vissa kommer älska det och andra kommer "hata" det. Men de som hatar det kommer ju ändå aldrig få skeda med en oavsett med den attityden Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undersökning ifrån 2008 som visar vilken hårstil män tycker om.
article-1093196-02C09DA3000005DC-776_233
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1093196/Men-long-wavy-locks-sexiest-hair-short-hair-leaves-cold-says-poll.html


   
SvaraCitera

Ha vad du själv trivs i och tycker är bekvämt. Vem vill vara med någon som föredrar att man ser ut på ett sätt man inte trivs i herregu.


   
SvaraCitera