Aviseringar
Rensa alla

Är trött på det där jävla skämtet! [mad]


Ämnesstartare

Jag vet inte om det är vanligt förekommande för er men så fort nån har blivit sjuk de senaste månaderna ska alltid nån lustig jävel fråga: Höhö är det svininfluensan? Varefter de mindre intelligenta kretinerna i min omgivning brister ut i okontrollerade skrattsalvor... Hur löser man denna problematik? Dödsläger? [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

jag håller med dig.

jag är själv sjuk och flera har frågat om det är svininfluensan som är orsaken. inklusive min lärare har ringt och frågat. blir så irreterad på det. jag bara längtar tills det här är över, så att man kan bli normal igen !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Hur löser man denna problematik? Dödsläger?

Nej nej... Såna kommentarer är ju sjukt roliga... [bigsmile]

Man håller masken och så säger man allvarligt; Nja, doktorn misstänkte också det, men var inte helt säker. Jag skulle få provsvar under nästa vecka. Egentligen tyckte han att jag borde stanna hemma ifrån skolan, men risken att det smittas är inte så stor, längre. Jag kan ju liksom inte missa det där viktiga provet i svenska (byt till valfri skolhändelse). Oroa er inte, svininfluensan är inte så farlig som många tror, de flesta överlever faktiskt.

Sedan går man runt hörnet och skrattar... [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

jag är själv sjuk och flera har frågat om det är svininfluensan som är orsaken. inklusive min lärare har ringt och frågat. blir så irreterad på det. jag bara längtar tills det här är över, så att man kan bli normal igen !

Sucks doesnt it? [sad]

herr_nilsson:

så säger man allvarligt; Nja, doktorn misstänkte också det, men var inte helt säker. Jag skulle få provsvar under nästa vecka. Egentligen tyckte han att jag borde stanna hemma ifrån skolan, men risken att det smittas är inte så stor, längre. Jag kan ju liksom inte missa det där viktiga provet

Det är ju visserligen en go idé...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Sucks doesnt it? [sad]

yeah! och speciellt om man är sjuk under längre period för då
kommer frågan liksom..
hur länge har du vart sjuk? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Påstod inför far min att svininfluensan var det nya AIDS, varpå han insinuerade att jag skulle ha kopulerat med en gris. Springer iväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

yeah! och speciellt om man är sjuk under längre period för då
kommer frågan liksom..
hur länge har du vart sjuk? [blush]

Var sjuk ett par dar förra veckan och fick ett kraftigt återfall idag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Påstod inför far min att svininfluensan var det nya AIDS, varpå han insinuerade att jag skulle ha kopulerat med en gris. Springer iväg.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Var sjuk ett par dar förra veckan och fick ett kraftigt återfall idag...

okej [n] suger att vara sjuk när man går i gymnasiet
missar så mkt då [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

okej [n] suger att vara sjuk när man går i gymnasiet
missar så mkt då [n]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Sucks doesnt it?

Vincenco:

yeah! och speciellt om man är sjuk under längre period för då
kommer frågan liksom..

så mesiga ni är. Jag har varit sjuk till o från sen skolan började, frågar nån om det är svininfluensan svarar man ju bara "aaaaaa, jättemycket" med ironi i rösten så är ju det problemet ur världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

så mesiga ni är. Jag har varit sjuk till o från sen skolan började, frågar nån om det är svininfluensan svarar man ju bara "aaaaaa, jättemycket" med ironi i rösten så är ju det problemet ur världen.

Irriterande! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Irriterande!

tror mer på att det är du som är en mes.
eller nej, jag vill inte få en varning till.
FAN SÅ IRRITERANDE ATT ALLA JÄVLAS MED SVININFLUENSAN JÄMT! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

tror mer på att det är du som är en mes.
eller nej, jag vill inte få en varning till.

Det är inte ett roligt skämt! [no-no] inte så mycket för svininfluensan i sig känns speciellt farlig men it's gettin old...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

it's gettin old...

äsch. du har nog aids. [rolleyes]


   
SvaraCitera