Aviseringar
Rensa alla

är världens klappmongo kompis med mig eller är jag dryg?


Du gjorde han en riktig björntjänst när du sa åt han!

xDXXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD 😛 :P: 😛 😛 😛 😛 P:P ::P 😛 😛 😛 :PP : :D:D:D:D:D:D:

Cool


   
SvaraCitera
mynona

Du har rätt och det var snällt mot honom att säga det och han förstod det men var för stolt för att erkänna det, det är allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Du har rätt och det var snällt mot honom att säga det och han förstod det men var för stolt för att erkänna det, det är allt

lol ja det är typ sån dagisnivå, eller värre t.o.m tror han tror att jag säger så bara för att vara dryg, han föddes typ med inställningen att han är allas jämlike (minst) utan att behöva göra ett skit
vi bygger väldigt roliga koncept ihop dock.. :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Båda. WT som WT vafan.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

lol ja det är typ sån dagisnivå, eller värre t.o.m tror han tror att jag säger så bara för att vara dryg, han föddes typ med inställningen att han är allas jämlike (minst) utan att behöva göra ett skit
vi bygger väldigt roliga koncept ihop dock.. :'(

prata med honom om hur du känner när han reagerar på sättet han gjorde i dne här situationen. kanske kan han då ta till sig och förbättra hur han bemöter andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är svårt för någon att veta att ett beteende de har är skadligt mot andra ifall ingen talar med personen om saken. det kanske kan vara ett första steg, iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib: prata med honom om hur du känner när han reagerar på sättet han gjorde i dne här situationen. kanske kan han då ta till sig och förbättra hur han bemöter andra.

Chib: är svårt för någon att veta att ett beteende de har är skadligt mot andra ifall ingen talar med personen om saken. det kanske kan vara ett första steg, iaf!

ja jag tänker så också, men det skapar ett problem då jag inte anser mig ha rätt att göra något sådant utan att minst dryfta det med en vettig kompis insatt i situationen, och problemet kommer då av att EGENTLIGEN borde jag ha snack med alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarn har väl mindervärdeskomplex angående sitt intellekt.

var ente så hård.

tl;dr. båda ska dö.



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krrröt:
stackarn har väl mindervärdeskomplex angående sitt intellekt.
var ente så hård.

tl;dr. båda ska dö.



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krrröt: stackarn har väl mindervärdeskomplex angående sitt intellekt.
var ente så hård.

tl;dr. båda ska dö.

mpt:hv: +

det är dock inte fallet men jag förstår tanken, han är rätt unik dock och som jag tidigare skrivit är han född med världens jävla självkänsla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade en som betedde sig likadant

bröt kontakten 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin: hade en som betedde sig likadant

bröt kontakten

krrröt: stackarn har väl mindervärdeskomplex angående sitt intellekt.
var ente så hård.

tl;dr. båda ska dö

mpt:hv: +


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla självrättfärdigande as... ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast tror hn var aningen värre, blev utnyttjad och kunde inte säga någonting utan att få höra hur fel och jobbig och konstig jag var 


   
SvaraCitera