Aviseringar
Rensa alla

ÄT CHOKLAD TILL FRUKOST!


Ämnesstartare

är mitt tips till er alla, man blir glad och det är gott och inte så farligt för aa jag hörde faktiskt på doctors att man ska göra det..

jag åt kladdkaka med chokladsås oc grädde mmmmm så gott och dricka mjölk till det [love]


   
Citera
Ämnesstartare

mörk choklad varje dag = bra
jag gillar den med 80 % kakao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så gott är inte choklad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

så gott är inte choklad

det är bra för hälsan
i alla fall för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar göra det om jag glömmer äta frukost eller inte orkar laga, köper på typ pressbyrån och äter på tunnelbanan[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

brukar göra det om jag glömmer äta frukost eller inte orkar laga, köper på typ pressbyrån och äter på tunnelbanan

jaa det är bra! man blir mätt också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

är mitt tips till er alla, man blir glad och det är gott och inte så farligt för aa jag hörde faktiskt på doctors att man ska göra det..

jag åt kladdkaka med chokladsås oc grädde mmmmm så gott och dricka mjölk till det [love]

Jag har aldrig hört att man ska... men kladdkaka med grädde till frukost har det blivit några gånger! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Jag har aldrig hört att man ska... men kladdkaka med grädde till frukost har det blivit några gånger!

tur att jag hade hört det då! [blush] ja, det passar till frukost. väldigt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fransmännen äter massa sötsaker alltid till frukost men så tar de en liten bit ost efteråt o då klarar sig deras tänder utmärkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det är dåligt för buksportskörtelen ..öh stavning?
för det få en chock om man börjar med att äta nått sött så bäst att först ta en knäckemacka o sen choklad efter om man absolut vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

är mitt tips till er alla, man blir glad och det är gott och inte så farligt för aa jag hörde faktiskt på doctors att man ska göra det..

visst, men tänk på blodsockret så det inte sjunker senare under dagen bara [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

fransmännen äter massa sötsaker alltid till frukost men så tar de en liten bit ost efteråt o då klarar sig deras tänder utmärkt

ja, det är bra!!

oatsreuvaue:

men det är dåligt för buksportskörtelen ..öh stavning?
för det få en chock om man börjar med att äta nått sött så bäst att först ta en knäckemacka o sen choklad efter om man absolut vill

hmm jag tog tomat innan och en macka mmm men känns som jag ska spy när jag äter vanlig mat [blush]

kulturmarxisten:

visst, men tänk på blodsockret så det inte sjunker senare under dagen bara

jaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

tur att jag hade hört det då! [blush] ja, det passar till frukost. väldigt bra.

Det har alltid känts väldigt rätt också! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

hmm jag tog tomat innan och en macka mmm men känns som jag ska spy när jag äter vanlig mat

aa svårt att äta frukost ibland [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Det har alltid känts väldigt rätt också!

Tycker jag med [blush][blush]

oatsreuvaue:

aa svårt att äta frukost ibland

aa men svårt att äta över huvud taet


   
SvaraCitera