Aviseringar
Rensa alla

Är han bara kåt eller intresserad?


Ämnesstartare

Hej! Jag har nyligen börjat skriva med en kille som jag var kär i när jag var liten (han var tydligen även kär i mig). Jag gillar honom lite även nu. Det som är problemet är att om jag skriver till honom på dagen så svarar han inte även om han har läst det jag skrivit. Han har skrivit lite snuskiga saker vill göra med mig och jag med honom, betyder det att han är intresserad av mig eller är han bara kåt? När vet man att man samsar en kille för mycket? 

Tacksam för lite hjälp i denna situation. Seriösa svar tack! Glad


   
Citera

kinktreserad 


   
SvaraCitera

han är intreserad men är kinkyGalen


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

han vill ju säkert ligga med dig iaf. Det behöver ju dock inte betyda någonting mer än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
han vill ju säkert ligga med dig iaf. Det behöver ju dock inte betyda någonting mer än så.

Vi har även en hel del gemensamt vi har snackat om, men är osäker på vad han vill. Kan man fråga eller kan det bli helt fel?


   
SvaraCitera

Du bör ligga lite lågt med kärleksbiten men visa känslor. Säg att du är intresserad av honom och tycker om honom om det stämmer och känns ok. Om han bara vill ha sex kommer han börja trycka på ang det på ett vis han inte skulle göra om han var ärligt intresserad.


   
SvaraCitera

kåt


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Att vara lite kåt på någon är en form av intresse(?) Kanske är bäst att ses och försöka känna av vibbarna? Fråga om ni inte kan hitta på något någon dag - något på en plats där det inte lätt initierar/leder till sex. Om ni t ex väljer att spela badminton, så lär ni inte direkt sätta på varandra i ett omklädningsrum om man säger så. Men om ni istället ses, bara ni två, hemma hos någon av er och myser till filmtittande så är det lätt hänt att det kan hetta till och då vet man inte lika lätt om saker sker pga stämningen och kåthet eller för att den andre helt enkelt tycker om en.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

confused97:

Vi har även en hel del gemensamt vi har snackat om, men är osäker på vad han vill. Kan man fråga eller kan det bli helt fel?

i regel gillar inte människor att bli frågade viktiga sakar.
Umgås med personen och lär känna denne djupare så kommer du snart märka vilken typ av intresse han har.


   
SvaraCitera

finns ingenting värre än personer som skriver kåta saker när man precis börjst prata. jag hade tackat för mig. sjukt avtändande

 


   
SvaraCitera

Angelize:
finns ingenting värre än personer som skriver kåta saker när man precis börjst prata. jag hade tackat för mig 

ja

försöker föreställa mig någon som är så nice att det blir ok men det går typ inte

kosmiskt gränsvärde funnet


   
SvaraCitera

mpt:hv:

ja
försöker föreställa mig någon som är så nice att det blir ok men det går typ inte
kosmiskt gränsvärde funnet

word


   
SvaraCitera

marsvin


   
SvaraCitera