Aviseringar
Rensa alla

Ät rå äggula o håll dig frisk [smile]


Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Ätit råa ägg sedans jag var liten.. Fruktansvärt äckligt, men bara i några sekunder[cheers]

När jag var liten så vispade morsan äggula o oboy o så på med lite mjöl eller o det var vispgrädde, o det var supergott. [smile]

Svavelmun:

Men effekten är mindre av en äggtody om resultaten i studien bygger på att man framrenat och poolat ihop antikroppar från flera äggulor.

Men kan det ha någon betydelse om man blandar flera äggulor menar du? Har väl ingen betydelse om man blandar flera äggulor i ett glas eller om man blandar dom i magen? [bigsmile] ... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IEnAnnanDelAvKöping:

Kul forskning professor Hans Kollberg bedriver.

Jag gillar dom som inte är så rättrogna. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ät rå äggula och få aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Ätit råa ägg sedans jag var liten.. Fruktansvärt äckligt, men bara i några sekunder[cheers]

du dricker väll dom?[crazy] jag tycker konsistensen är äcklig som att dricka snor, smaken påminner lite om sockerkaksmet så det är ju inte så farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lasseboy87:

jag tycker konsistensen är äcklig som att dricka snor, smaken påminner lite om sockerkaksmet så det är ju inte så farligt.

Precis. Konsistensen är det vidrigaste. Smaken är inget att hänga upp sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolesterol och mättat fett. Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

När jag var liten så vispade morsan äggula o oboy o så på med lite mjöl eller o det var vispgrädde, o det var supergott.

Åh, själv så tog alltid min farsa fram massa ägg och kläckte dom i ett glas.. "DRICK NU UNGE!". Haha, and so I did.

lasseboy87:

du dricker väll dom?

Haha, ja, menade det ^^[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en svensk professor ...[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm fortsätt hjärna ät mens men jag står nog över...grönsaker är bäst mot sjukdomar och träning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Föredrar infektioner


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

Men kan det ha någon betydelse om man blandar flera äggulor menar du?

Framrenar man antikroppar från fler äggulor och slår ihop det till en dos blir det ju fler verksamma antikroppar per dos, jämfört med bara 1-2 två äggulor som gurglas litegrann innan man sväljer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Äter du mycket ägg o håller du dig frisk?

hatar ägg.. [tard][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Ät rå äggula o håll dig frisk [smile]

[smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Åh, själv så tog alltid min farsa fram massa ägg och kläckte dom i ett glas.. "DRICK NU UNGE!". Haha, and so I did.

Tuffa puckar! [bigsmile] Btw, ett "k" försvann i mitt inlägg till dig [blush] morsan vispade rå äggula, oboy, MJÖLK eller grädde o ingenting annat! Sorry. [sad]

Svavelmun:

Framrenar man antikroppar från fler äggulor och slår ihop det till en dos blir det ju fler verksamma antikroppar per dos, jämfört med bara 1-2 två äggulor som gurglas litegrann innan man sväljer.

Har det någon betydelse? Ju fler verksamma antikroppar desto bättre... o naturliga! [bigsmile]

JUST SMILE:

[smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]​​​[smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]

Visst är svensk professur häftig? [bigsmile] ... [bigcheers]

Emmaahh96:

hatar ägg.. [tard][zzz]

Ägg som är så gott? Tänk dig en omelett utan ägg??? [bigsmile] ... [bigsmile] ... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Tuffa puckar! Btw, ett "k" försvann i mitt inlägg till dig morsan vispade rå äggula, oboy, MJÖLK eller grädde o ingenting annat! Sorry.

Haha, jag läste MJÖLK ändå [bigsmile]


   
SvaraCitera