Aviseringar
Rensa alla

Äta under prov/tentor


Ämnesstartare

Hur mycket föda/ätbart tar ni med er under en tenta, ett prov?

Jag verkar vara bland de få som klarar mig bäst på att inte äta eller dricka under tiden jag skriver. I vissa fall har jag ett tuggummi paket eller en liten flaska nära mig.
Senaste var det någon som satt vi bordet bredvid som hade 3 bananer, macka (lr annat), en stor förpackning After Eight (prasslandet av silkespapprena...), ett par Red Bull och säkert något mer. Tyckte det var att överdriva


   
Citera
NEMI
 NEMI

nä aldrig. förstår ej riktigt dem som gör de heller.. en del verkar ju använda tenta tid som kombinerad lunch eller något... fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läser du på universitet? Ursäkta om det är en personlig fråga i en opersonlig tråd, du behöver inte svara.


   
SvaraCitera
Kudhos

Pluggar på uni. Har 1-2 flaskor med något utan bubblor och 1-2 tuggsaker. Oftast något med hög halt havre för det mättar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr d är jävligt respektlöst brukar bli skitsur


   
SvaraCitera
reben

saker som e doftlösa ibland. hade alltid vindruvor på nationella provet. men annars ba vatten. sitter aldrig längre än typ 1,5h ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äter aldrig under tentor, tog väl med något första tentan jag skrev men insåg snabbt att jag inte hade något behov av att äta under tentor så sedan dess har jag varken tagit med mat, godis eller dryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har alltid med nåt att dricka, hänt några gånger att jag tagit med vindruvor eller bär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid dricka iaf. ibland en banan eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid.


   
SvaraCitera

hahahlurad: Inte alltid men ofta

Om man sitter längre än två 2 timmar MÅSTE man ju ha något i magen, som en macka, lite snask, vatten och så klart kaffe.

Möjligtvis snus också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: Möjligtvis snus också.

Brukar ha
lössnus
portionssnus
+ cigg om det känns jävligt.


   
SvaraCitera

höblirära: + cigg om det känns jävligt.

får man ta ciggpauser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

får man ta ciggpauser?

På juristprogrammet får man det, men inte någon annan kurs jag läst. De kan väl inte klara sig utan deras cigarrer de jävla kälkborgarna.  


   
SvaraCitera