Aviseringar
Rensa alla

Äta utlösning/sperma


Äter man verkligen sperma? Jag får för mig att det är en vätska och att man dricker den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Äter man verkligen sperma? Jag får för mig att det är en vätska och att man dricker den.

Soppa då? är ju en vätska man äter


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Soppa då? är ju en vätska man äter

Mmm... men det är en maträtt. Stek spermaplättar så kan jag gå med på "äta"! Annars; vätska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Mmm... men det är en maträtt. Stek spermaplättar så kan jag gå med på "äta"! Annars; vätska.

Jaha då kan väl sperma också vara det, kanske ingen supergod maträtt, men ganska proteinfylld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland så blir jag nyfiken och funderar på att smaka, men jag hinner aldrig längre än att fundera på det innan din mamma har slickat i sig all min sperma[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ibland så blir jag nyfiken och funderar på att smaka, men jag hinner aldrig längre än att fundera på det innan din mamma har slickat i sig all min sperma[sad]

[love]


   
SvaraCitera

tycker alla killar som förväntar sig att en tjej eller kille ska ta deras kuk i munnen först och främst smakar på sin egen sperma. Nödvändigtvis inte sväljer, men åtminstone tar reda på vad det är man utsätter/förgyller sin partner med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ibland så blir jag nyfiken och funderar på att smaka, men jag hinner aldrig längre än att fundera på det innan din mamma har slickat i sig all min sperma[sad]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har faktiskt provat detta efter flera år av tvekande. Eller ja, inte käkat men smakat. Smakade inte något speciellt. Så som man kan förvänta sig att något som kommer ut ur ett könsorgan i sexuella sammanhang kan smaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte utlösning smakar gott. Inget jag rekommenderar precis.

xsaosinx:

efter flera år av tvekande

Flera år? Funderade du på saken i flera år innan du kom fram till att du skulle testa? Det är ju inte direkt avfall som urin och bajs precis. Utan mer som snor eller spott eller blod.

Skulle säga att du e en pussy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Skulle säga att du e en pussy

Är nog så.

Nej, var inget aktivt tvekande utan mer att tanken någon gång då och då dök upp, men att jag inte var tillräckligt nyfiken. Borde väl ha uttryckt mig så ifrån första början. :s


   
SvaraCitera

tänk dem som inte har utlösning än [n]..


   
SvaraCitera

AlexH:

Vad tycker ni om att äta er utlösning? Borde man testa?

Klart du ska testa..helt okej


   
SvaraCitera
Kimpas

xsaosinx:

Har faktiskt provat detta efter flera år av tvekande. Eller ja, inte käkat men smakat. Smakade inte något speciellt. Så som man kan förvänta sig att något som kommer ut ur ett könsorgan i sexuella sammanhang kan smaka.

[love]

Peterc_16:

AlexH: Vad tycker ni om att äta er utlösning? Borde man testa?

För de flesta som suger av en kille så får man nog smaka på den, kallas försats.


   
SvaraCitera

Kimpas:

För de flesta som suger av en kille så får man nog smaka på den, kallas försats.

Smakar i alla fall inte illa..helt okej[smile]


   
SvaraCitera