Aviseringar
Rensa alla

Äter du frukost?


mynona

Limi1101: Ja

Juice, fil med fruktmusli och ostsmörgås varenda dag. Det är det enda mål mat på dagen jag inte kan klara mig utan. Jag kan utan problem hoppa över andra mål mat under dagen, men just frukost måste jag ha


   
SvaraCitera

Limi1101: Ja

Dör annars. Ne men mår inte bra utan frukost, blodsockret är superlågt och så är jag alltid hungrig när jag vaknar och om jag inte äter då blir jag hangry.


   
SvaraCitera

Tjohej:

Varje dag, utan undantag.


   
SvaraCitera

mmm, en tallrik med fil och flingor och ett par mackor med olika pålägg och ett glas juice blir det medan jag bläddrar igenom tidningen


   
SvaraCitera

mynona:

 Det är det enda mål mat på dagen jag inte kan klara mig utan. Jag kan utan problem hoppa över andra mål mat under dagen, men just frukost måste jag ha

Samma


   
SvaraCitera

Ja, men den är rätt dålig.


   
SvaraCitera

hinner inte
mat är inge gott på morgonen


   
SvaraCitera
b1son

e 1 zombie fram till den underbara morgon gröten når min magsäck


   
SvaraCitera
mynona

shatter:

Samma

Tumme upp


   
SvaraCitera

Javisst! Varje dag kl 04:40 fast inte när man har ledigheter.


   
SvaraCitera

Självklart gör jag det, en dag utan frukost funkar inte för mig!


   
SvaraCitera

Haha.. vet inte vad som räknas som frukost precis nu när jag vaknar kl 18, skulle säga att jag inte är stolt över det.


   
SvaraCitera

Det beror på när jag vaknar upp ur min skönhetssömn 


   
SvaraCitera

Nepp, mår alltid illa på morgonen så frukost är inte direkt lockande då. Känns ungefär som att tugga på en gammal sko och försöka svälja Ledsen


   
SvaraCitera

Att tillägga. Jag skulle typ dö om jag inte äter frukost. Nästan helt seriöst. Jag har struntat i frukost 3 gånger i hela mitt liv, och varje gång har jag svimmat inom loppet av 30-60 min. Så, ja. Jag äter frukost!


   
SvaraCitera