Aviseringar
Rensa alla

Äter du frukost?


Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Nä, aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Det funkar bra.


   
SvaraCitera
zIGGE

André Vifot Haas:

Japp, varje dag (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Nä, aldrig (Du röstade på detta alternativ)

eller ibland gör jag, beror lite på, men inte om jag jobbar eller går upp tidigt eller så.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

André Vifot Haas:

Japp, varje dag (Du röstade på detta alternativ)

Oftast det största målet jag äter på en dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

eller ibland gör jag, beror lite på, men inte om jag jobbar eller går upp tidigt eller så.

du brukar ju snylta på min frukost när du är här [mad] tror du bara är frukostsnål
jag och maxi som får föda upp dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Det händer väl (Du röstade på detta alternativ)

skoltid aldrig. bara helger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Japp, varje dag (Du röstade på detta alternativ)

Har blivit en duktig kicka sen jag flytta ihop med Dewnis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Allt som oftast (Du röstade på detta alternativ)

De senaste åren har jag varit rätt noga med att äta frukost. Är oftast hungrig på morgonen och behöver äta för att orka med dagen.


   
SvaraCitera

Bara när jag ska ut å jogga på morgonen, då tar jag typ en banan o actimel, aldrig annars![crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

André Vifot Haas:

Det händer väl (Du röstade på detta alternativ)

När jag sover över hos pojkvännen brukar han laga megafrukostar med rostat bröd och bacon och ägg och färskt kaffe och ost och allt möjligt. Men när jag är hemma äter jag nästan aldrig, mest för att jag har väldigt svårt att få i mig mat i fast form på morgonen (ska försöka börja dricka smoothies eller drickyoghurt eller ens äta en burk barnmat, bara jag får något i mig på morgonen).

Blir ju extra viktigt nu när jag börjar jobba på måndag och ska springa nonstop i 7 timmar varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

mest för att jag har väldigt svårt att få i mig mat i fast form på morgonen (ska försöka börja dricka smoothies eller drickyoghurt eller ens äta en burk barnmat, bara jag får något i mig på morgonen).

Har samma problem, och därför startar jag morgonen med en smaskig (och mättande) smoothie!

Recept:
2 dl havremjölk
1 banan
4 torkade persikor
2 msk havre
1,5 dl hallon


   
SvaraCitera
time
 time

André Vifot Haas:

Recept:

Åh, det låter gott! Men hur... matig är den? Jag vill gärna inte att det ska kännas som gröt, utan det ska helst vara så lätt och rinnigt som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Åh, det låter gott! Men hur... matig är den? Jag vill gärna inte att det ska kännas som gröt, utan det ska helst vara så lätt och rinnigt som möjligt.

Den är ganska matig. Men fyll på med mjölk eller skär ner lite på ingredienserna så blir den nog alldeles lagom för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Allt som oftast (Du röstade på detta alternativ)

Gör det faktiskt nuförtiden i princip varje dag. Gjorde aldrig det förr. [y]


   
SvaraCitera

När det är skoldagar äter jag aldrig frukost. Har ingen aptit, lust eller hunger. Om jag försöker äta så slutar det bara med att jag mår illa och får ont i magen.

Lediga dagar så brukar jag göra det. Eftersom att det tar typ 2 timmar för mig efter jag har vaknat för att att bli hungrig och äta..


   
SvaraCitera