Aviseringar
Rensa alla

Äter invandrare glass?


Ämnesstartare

Har varit löjligt varmt de senaste veckorna och inte en enda gång har jag sett irakierna här bredvid äta glass, ingår det inte i invandrarnas kultur eller?


   
Citera
Ämnesstartare

har du en kamera uppsatt i deras bostad och på deras pannor så att du ser allt de gör var de än går?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
har du en kamera uppsatt i deras bostad och på deras pannor så att du ser allt de gör var de än går?

Jag håller koll på dem, som man bör göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något med frukt kanske! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😮 alla mina pengar gick åt glass förra sommarn men det här året har jag högst ätit 1 glass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske en konspiration


   
SvaraCitera

I Irak så äter man inte glass/dricker kallt för att det gör att man svettas mer. Varför tror du många araber dricker varmt té i öknen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: r varmt té i öknen

Haha jävlar vilken mardröm.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
I Irak så äter man inte glass/dricker kallt för att det gör att man svettas mer. Varför tror du många araber dricker varmt té i öknen?

låter puckat. svettas man så blir man ju kallare. det är därför indierna äter kryddstark mat har jag hört. 


   
SvaraCitera

iddqd:

låter puckat. svettas man så blir man ju kallare. det är därför indierna äter kryddstark mat har jag hört. 

Om det nu stämmer tror jag att det har med risken för uttorkning 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: kallt för att det gör att man svettas mer

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: invandrarnas kultur?

Du menar resten av världsbefolkningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox: Du menar resten av världsbefolkningen?

satir och så vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Jag håller koll på dem, som man bör göra

närke behöver fler invandrare, då kanske det skulle vara lättare att få lift därifrån. således bör man förmodligen stänga ner glassförsäljarna, så att man inte skrämmer iväg dem.


   
SvaraCitera