Aviseringar
Rensa alla

Äter invandrare glass?


Ämnesstartare

Btw, har Sverigedemokraterna fått en egen taggning på Um:s initiativ? Haha, jag dör i sådana fall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kemisten:

Btw, har Sverigedemokraterna fått en egen taggning på Um:s initiativ? Haha, jag dör i sådana fall. 

man kan tagga med vad som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
I Irak så äter man inte glass/dricker kallt för att det gör att man svettas mer. Varför tror du många araber dricker varmt té i öknen?

haha jag förstår inte vad du tjänar på att hitta på saker.  ska folk hata irakierna nu för att de inte äter glass ellr va e de du e ute efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: satir och så vidare

RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsi har citerat mitt tidigare inlägg. Men inget av dom finns längre kvar. censur. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jag verkligen så misantropisk alternativt okänslig för sociala koder? uh.


   
SvaraCitera

kukoxo: haha jag förstår inte vad du tjänar på att hitta på saker. ska folk hata irakierna nu för att de inte äter glass ellr va e de du e ute efter

Om du har en arabisk kompis så fråga och se vad du får för svar. Varför i helvete skulle jag hitta på det?


   
SvaraCitera
Exner

MissAnox: Är jag verkligen så misantropisk alternativt okänslig för sociala koder? uh.

Du förväntar dig det värsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Om du har en arabisk kompis så fråga och se vad du får för svar. Varför i helvete skulle jag hitta på det?

jag är arab. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner: Du förväntar dig det värsta.

Skadad av erfarenheter </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

jag är arab. 

Brukar du vandra i öken med kameler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Brukar du vandra i öken med kameler

a o dricker varm te o stark indisk mat så ja hålelr värme i kroppen <3 sen flyger ja på aladdinmattan o utforskrar världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

a o dricker varm te o stark indisk mat så ja hålelr värme i kroppen <3 sen flyger ja på aladdinmattan o utforskrar världen

Förvånad Vill också ha en som matta hur kan man få tag på en berätta plz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma sak som att säga att svenskar inte äter kebab. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:
Är jag verkligen så misantropisk alternativt okänslig för sociala koder? uh.

nej du är bara en relativt nyfrälst rättvisans förkämpe, no worries.

OnT: fan vet jag. 


   
SvaraCitera