Aviseringar
Rensa alla

Äter jag för mycket?


Ämnesstartare

Ja som rubriken lyder. ibland kan jag känna att jag äter för mycket, men samtidigt inte.
Kan skriva upp vad jag ätit idag så kan ni få vara snälla och ge mig synpunkter på om det stämmer eller ej.

Frukost: Fralla med smör & ost, vatten

lunch: två mackor med ost&gurka, liten pucko

Middag; kycklinggryta med fullkornsris

Kväll: två små toasts, oboy


   
Citera

nej men rätt mycket mackor [crazy] finns ju annat gott medddddddd...


   
SvaraCitera

Du äter för mycket, ja....för mycket mackor. skippa dom och ät lite vanlig mat väl[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Du äter för mycket, ja....för mycket mackor. skippa dom och ät lite vanlig mat väl

brukar äta annat till lunch men det var äcklig mat, dessutom brukar jag inte äta kvällsmacka utan ett äpple


   
SvaraCitera

nä. Låter gott det dära.


   
SvaraCitera

hejsajag:

brukar äta annat till lunch men det var äcklig mat, dessutom brukar jag inte äta kvällsmacka utan ett äpple

inte för att det har med det här att göra. men tycker att alla som sysslar med självskadande beteende kan ta och äta mat dom tycker är äcklig istället för att skära i sig själv och såna grejer. det är ett självskadande beteende som är nyttigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

inte för att det har med det här att göra. men tycker att alla som sysslar med självskadande beteende kan ta och äta mat dom tycker är äcklig istället för att skära i sig själv och såna grejer. det är ett självskadande beteende som är nyttigt!

faktiskt smart. eller sitta inne på dasset om man åker tåg, luktar ju fan dött


   
SvaraCitera

Låter absolut inte för mycket, snarare tvärt om.


   
SvaraCitera

hejsajag:

faktiskt smart. eller sitta inne på dasset om man åker tåg, luktar ju fan dött

det var random[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

käka lite mer frukt och grönt, jävla smörgåstomte [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Låter absolut inte för mycket, snarare tvärt om.

waaaah asså? känns som om jag har ätit en hel häst idag


   
SvaraCitera

hejsajag:

waaaah asså? känns som om jag har ätit en hel häst idag

Nja, alla är väl olika men jag skulle tycka att det möjligtvis var lite lite (men å andra sidan är nog jag lite större).

Men om du tränar ska du nog äta mer (kanske har bristande kunskaper men tror iaf det).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Nja, alla är väl olika men jag skulle tycka att det möjligtvis var lite lite (men å andra sidan är nog jag lite större).

Men om du tränar ska du nog äta mer (kanske har bristande kunskaper men tror iaf det).

jaa kan hålla meeed, men brukar inte äta såhär mkt, hade en frosssdag, mest med mackor haha


   
SvaraCitera

va lite du äter [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

va lite du äter

say whaaaaaaat


   
SvaraCitera