Aviseringar
Rensa alla

Äter myckeeet myckeet!


Ämnesstartare

Hej nu är det så att jag har börjat äta riktigt mycket på riktigt. Det kan börja med att jag går upp och äter frukost, två mackor och dricka. Sen går jag till skolan, har lunch och äter flingor och någon frukt. Seen när jag kommer hem, då jävlar. Då äter jag middag och äter massor, typ två stora prtioner, sen typ hamnar jag framför tvn och äter en hel popcornpåse och något mera om det finns, sen träffar jag någon eller åker och tränar, sen när jag kommer hem äter jag typ två mackor och massa flingor igen. Jag vet inte vad som har hänt att jag har börjat äta som en gris, borde jag fortsätta eller göra något åt det?! Obs är också hungrig hela tiden, har nyss ätit två äggmackor och en yoggi och är fortfarande hungrig[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Ät mer till frukost och lunch då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte så mkt [crazy] klart du äter mycket på eftermiddagn om du bara äter flingor + frukt till lunch [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ät mer till frukost och lunch då

jag kan ej äta mera på frukost pga mår illa, äter såmcyket jag kan och har lunch i skolan, gillar ej den och jobbigt att ta med massa mat hela tiden? 🙁

enhimmelskdrog:

det är inte så mkt klart du äter mycket på eftermiddagn om du bara äter flingor + frukt till lunch

haha joo har typ gått upp 2 kilo sen jg började mitt tjockisliv[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

haha joo har typ gått upp 2 kilo sen jg började mitt tjockisliv

för att du äter oregelbundet kanske [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

för att du äter oregelbundet kanske

nää brukar ej det, äter samma tider förutom på helger![sad]


   
SvaraCitera

äter också så mycket, har gjort i flera år[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxloser:

äter också så mycket, har gjort i flera år

går du upp i vikt av de eller äru sån[blush] och jag brukar ej äta så mycket[sad][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

jag kan ej äta mera på frukost pga mår illa, äter såmcyket jag kan och har lunch i skolan, gillar ej den och jobbigt att ta med massa mat hela tiden? 🙁

Börja äta frukost så mår du inte illa av den längre. Gnäll inte på skolmaten, ät [mad] Den är gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Börja äta frukost så mår du inte illa av den längre. Gnäll inte på skolmaten, ät Den är gratis

Men kan inte äta annat än flingor på morgonen, obland ätar jag flingor + frukt för jag spyr av mackor på morgonen. Lovar. och skolmaten GÅÅÅR inte att äta är trött på att prata om den, har gjort det varje dag med min mamma sen jag började skolan förra veckan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill se: tjock m3lis.

Låter coolt.


   
SvaraCitera

m3lis:

äter såmcyket jag kan och har lunch i skolan, gillar ej den

du måste ju äta nån riktig lunch!
jag har också problem med att äta frukost på morgonen, men äter istället en stadig lunch. om du inte äter nån vettig lunch så är det inte så konstigt att du äter så mycket till middag och sen dessutom blir hungrig igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Vill se: tjock m3lis.

Låter coolt.

skulle kunna ta en bild med dubbelhaka och visa, fast vet ej om jag skulle våga visa 😀

youmademe:

jag har också problem med att äta frukost på morgonen, men äter istället en stadig lunch. om du inte äter nån vettig lunch så är det inte så konstigt att du äter så mycket till middag och sen dessutom blir hungrig igen.

Vet inte vad jag ska äta till lunch i skolan, vad kan man ta med sig mera som är lätt än flingor?! 🙁
För äter ej skolmaten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Men kan inte äta annat än flingor på morgonen, obland ätar jag flingor + frukt för jag spyr av mackor på morgonen. Lovar.

Bit ihop [mad]

m3lis:

och skolmaten GÅÅÅR inte att äta är trött på att prata om den, har gjort det varje dag med min mamma sen jag började skolan förra veckan

Bortskämda unge [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Bit ihop

xsaosinx:

Bortskämda unge

FÖRLÅT FÖR JAG FINNS DÅ


   
SvaraCitera