Aviseringar
Rensa alla

ätstörnig eller vad är detta?


Ämnesstartare

Miuuw:

den här listan.

jävlar [chocked], hur mycket som helst ju !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Helt klart en ätstörning. Släng vågen, skaffa hjälp.

okej...... men tror inte jag kan slänga vågen tyvärr [sad] men sluta använda den ska jag försöka göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

hur mycket som helst ju !

precis ! 🙂 så så länge du inte äter så mycket behöver du ju inte oroa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

precis ! 🙂 så så länge du inte äter så mycket behöver du ju inte oroa dig.

nejj, tack för den listan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

okej...... men tror inte jag kan slänga vågen tyvärr [sad] men sluta använda den ska jag försöka göra!

Varför vågar du inte slänga den? Det fungerar ju lika bra om du bara slutar använda den, men det kan nog bli svårt för dig.

Har någon lagt märke till att du har problem med ditt ätande och din träning? Familj, vänner? Vågar du berätta för någon i din familj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Varför vågar du inte slänga den? Det fungerar ju lika bra om du bara slutar använda den, men det kan nog bli svårt för dig.

Har någon lagt märke till att du har problem med ditt ätande och din träning? Familj, vänner? Vågar du berätta för någon i din familj?

ne men dt är ju liksom hela min familj som har vågen gemensamt...
neaj, ingen som har sett något problem, sen så är det så att jag har en lillasyster som är ganska överviktig, så vi har kommit överens om att vi ska springa en gång om dagen, och om inte jag springer så springer inte hon, det är liksom jag som peppar henne, och mamma och pappa tycker det är bra ,
och eftersom de inte vet något eller att jag inte håller på med någon idrott så tycker de bara att det är bra att jag rör på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

sen så är det så att jag har en lillasyster som är ganska överviktig, så vi har kommit överens om att vi ska springa en gång om dagen, och om inte jag springer så springer inte hon, det är liksom jag som peppar henne, och mamma och pappa tycker det är bra

Okej. Hur gammal är din lillasyster? Jag tvivlar på att det är nödvändigt att springa varje dag. Det är säkert bra för er båda att röra på er, men ni kanske ska börja byta ut en del springpass mot vanliga promenader?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som du är tjej, typ[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

låter som du är tjej, typ

jasså det säger du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

jasså det säger du

är du tjej då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Hur gammal är din lillasyster?

12

Oväntad:

men ni kanske ska börja byta ut en del springpass mot vanliga promenader?

ah .. egentligen är det inte så långt vi springer.. men visst kan vi nog byta ut till promenader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

är du tjej då?

tror det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

tror det

då hade jag ju rätt[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

då hade jag ju rätt

ja det hade du ju då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

12

Oj då, hon är ju inte så gammal. Är hon väldigt överviktig? Tänker att din familj kanske inte ska vara på henne för mycket om hennes vikt, risken finns att hon också utvecklar en ätstörning.


   
SvaraCitera