Aviseringar
Rensa alla

Äventyr


Ämnesstartare

Jag vill hitta på äventyr. Något kul som man kommer ihåg så man känner att man levt lite. Tips?


   
Citera
Ämnesstartare

häng med mig en minut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Planerar äventyr i USA 5-6 veckor med bil, ligger dock väldigt långt fram i tiden. 


   
SvaraCitera

Åk till Abisko och sen till Treriksröset och avsluta med Nordkap .


   
SvaraCitera

chernobyl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klättra upp för Kilimanjaro. Hade jag tänkt göra någon dag

 


   
SvaraCitera
Exner

Börja med nedfirning eller downhill-cykling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

packa en ryggsäck och åk nånstans. sen åker du nån annanstans. sen fortsätter du.

instant äventyr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
packa en ryggsäck och åk nånstans. sen åker du nån annanstans. sen fortsätter du.

instant äventyr.

Händer det nåt ballt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Händer det nåt ballt då?

det gör det. grejen är den att du ska leva så billigt du bara kan, och aldrig säga nej till idéer som inte är direkt livsfarliga. lifta, sov i skogsdungar, drick billig moramäsk, bada på knepiga ställen och tider, hångla med popflickor och gå på alla spelningar du har möjlighet till. gå till vårfrukyrkan i enköping och fråga om de har något samröre med pannkakskyrkan.
osv. kul grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

få IG eller MVG på ett prov (Y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det gör det. grejen är den att du ska leva så billigt du bara kan, och aldrig säga nej till idéer som inte är direkt livsfarliga. lifta, sov i skogsdungar, drick billig moramäsk, bada på knepiga ställen och tider, hångla med popflickor och gå på alla spelningar du har möjlighet till. gå till vårfrukyrkan i enköping och fråga om de har något samröre med pannkakskyrkan.
osv. kul grejer.

låter ballt. kanske gör något liknande nästa sommar. 

debepe:
få IG eller MVG på ett prov (Y)

kan bara få u, g och vg numera. har fått allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd: kan bara få u, g och vg numera. har fått allt.

menar att du ska få det med flit... Satsar du på högsta är det äventyrligt, liksom om du skulle satsa på det lägsta - bara för att känna obehagliga känslor eller ngt 


   
SvaraCitera