Aviseringar
Rensa alla

AFA fittor!


Creep_
Ämnesstartare

Jävla afa fittor som försöker stoppa tennismatchen har smällt smällare hela morgonen utanför mig och gjort att jag inte har fått min sömn [mad]

JÄVLA AFA IDIOTER! ni demostrerar så fort ni får tillfälle, trots att ni inte bryr er! Villa bara ha en anledning att kasta stenar och slå ner folk!


   
Citera

jag förstår att dom har problem det måste vara väldigt svårt att vara fascist och vara mot fascism


   
SvaraCitera

[cry][cry]


   
SvaraCitera

Demokratidödare. Alla skrattar ju åt dem. Ett gäng efterblivna medelklassungar som tror sig kunna göra någon skillnad. Det är hyckleri på högsta nivå.


   
SvaraCitera

OF 5:

jag förstår att dom har problem det måste vara väldigt svårt att vara fascist och vara mot fascism

Hahaha


   
SvaraCitera
Creep_
Ämnesstartare

Reservoir Dog:

Demokratidödare. Alla skrattar ju åt dem. Ett gäng efterblivna medelklassungar som tror sig kunna göra någon skillnad. Det är hyckleri på högsta nivå.

Bra sagt. Skönt att många förstår mig 🙂 ja vill bara ha min sömn. De kan ju hyra en lokal och kasta stenar och smälla smällare på varandra om de nu e så kul.


   
SvaraCitera

Creep_:

De kan ju hyra en lokal och kasta stenar och smälla smällare på varandra om de nu e så kul.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Det är både Vänstern, AFA och Nationalister som demonstrerar...


   
SvaraCitera

Haha, vad cp:igt att smälla smällare och störa andra invånare. Men jag är fortfarande för att stoppa matchen.


   
SvaraCitera
Creep_
Ämnesstartare

tevepro:

Det är både Vänstern, AFA och Nationalister som demonstrerar...

ja men de e dom jävla svartklädda maskerade afa idioterna som smäller raketer. De kan gärna demostrera men gör de med stil för fan !


   
SvaraCitera

Sagitta:

Men jag är fortfarande för att stoppa matchen.

Varför?


   
SvaraCitera

Dom kanske har flyttat påskfirandet lite tidigare i år.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Men jag är fortfarande för att stoppa matchen.

du har inte läst min tråd hör jag

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=252806&page=1#9413660


   
SvaraCitera

OF 5:

jag förstår att dom har problem det måste vara väldigt svårt att vara fascist och vara mot fascism

[love][love]


   
SvaraCitera
Creep_
Ämnesstartare

OF 5:

du har inte läst min tråd hör jag

kolla precis igenom den. Grym tråd[bigcheers].

Sagitta:

Haha, vad cp:igt att smälla smällare och störa andra invånare. Men jag är fortfarande för att stoppa matchen.

Precis! i en demokrati ska folk kunna demostrera, men snälla gör de som normalt folk.


   
SvaraCitera