Aviseringar
Rensa alla

AFA video


Ämnesstartare

min nya video om nätverket AFA [wink]
kolla på den och ge mig en positiv kommentar så blir jag glad [smile]


   
Citera
Åtta

Vad är det tänkt att den ska meddela? Att medlemmar i AFA gillar att motionera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken töntig video. [smile]

Borde inte AFA själva få definiera sig istället för att p14 utan någon som helst kopplingar till dem gör det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vad är det tänkt att den ska meddela? Att medlemmar i AFA gillar att motionera?

neeej, en liten "propaganda" video.....

Bara Ta Allt:

Vilken töntig video. [smile]

vadå?? [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bara Ta Allt:

Borde inte AFA själva få definiera sig istället för att p14 utan någon som helst kopplingar till dem gör det?

en liten reklamfilm med klipp från hela världen av antifa,

jag har ingen koppling till dom men stödjer dom och samlade lite godbitar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar din "swedish police"-video.. typ två klipp är det faktiskt poliser resten jävka ordningsvakter och mcdonaldspersonal xDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Varför har du med bilder från fotbollsstadios? Vad har det med nätverket AFA att göra?

2. Långt ifrån alla på dina filmsnuttar är med i AFA. Troligen inte ens 10%.

3. Ytterst liten del av AFAs aktiviteter handlar om demonstrationer och konfrontationer med poliser.

4. Dålig musik.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

WorldUnited:

en liten reklamfilm med klipp från hela världen av antifa,

jag har ingen koppling till dom men stödjer dom och samlade lite godbitar [crazy]

Nej. En liten film med klipp från enstaka demonstrationer. Ytterst lite av AFAs arbete har koppling till sådana.

Jag vet att du inte har koppling till dem, och dina samlade godbitar sög och ger en löjlig och verklighetsfrånkopplad bild av AFA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen propaganda kan få AFA att verka bättre än de är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okaj

AFA är en jävla skitorganisation som är helt passé sedan 90-talet.
För mycket internationalism och mångkulturkramande från en massa ungdomar som inte förstår konsekvenserna av deras handlingar.

För stunden har jag långt mer stöd för organisationer som SMR än vad jag har för sveriges största skämt i form av AFA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please rape me:

Gillar din "swedish police"-video.. typ två klipp är det faktiskt poliser resten jävka ordningsvakter och mcdonaldspersonal xDDD

HAHAHAHAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

e

Är du han som skulle rymma hemifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

1. Varför har du med bilder från fotbollsstadios? Vad har det med nätverket AFA att göra?

2. Långt ifrån alla på dina filmsnuttar är med i AFA. Troligen inte ens 10%.

3. Ytterst liten del av AFAs aktiviteter handlar om demonstrationer och konfrontationer med poliser.

4. Dålig musik.

1, antifa hooligans you know [wink]

2, vadå 10 procent??? allt är antigen från AFA eller åtminstone vänster-aktivister....

3, [tired]

4, nedå

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

JGGGG:

Är du han som skulle rymma hemifrån?

???????????????????!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

???????????????????!!!

Skapade du i höstas en tråd om att du skall rymma hemifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please rape me:

typ två klipp är det faktiskt poliser resten jävka ordningsvakter och mcdonaldspersonal xDDD

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är sorgligt att du inte inser hur dum du framstår som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

1, antifa hooligans you know [wink]

Antifa Hooligans har ingen koppling till nätverket AFA. Get real. Du är ju bara ett löjligt troll, typ Matoc eller någon annan nolifer-nasse på UM som vill tramsa runt.

WorldUnited:

2, vadå 10 procent??? allt är antigen från AFA eller åtminstone vänster-aktivister....

Nä, inte fotbollsgrejerna t.ex.

Alla vänsteraktivister tillhör inte nätverket AFA och att framställa det så är efterblivet. Inte ens nazisterna har så jävla dålig koll på AFA.

WorldUnited:

3, [tired]

Kan med säkerhet säga att jag har jävligt mycket mer koll på det där än vad du har. [tired]


   
SvaraCitera