Aviseringar
Rensa alla

Aftonbladet rapporterar att Sven Otto Littorin har köpt sex



   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Han va väl kåt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Vem?

när händelsen ägde rum moderat partisekreterare, fram tills för några dagar sedan arbetsmarknadsminister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha, kul för honom


   
SvaraCitera

Köpt sex... äh vem bryr sig, det är ju inte som att han har våldtagit någon om han nu verkligen köpt sex.


   
SvaraCitera

Brottet i fråga tycker jag ej var så allvarligt men som politiker måste man väl veta att man kommer hamna i rampljuset och då kan man inte göra vad som helst. Som man bäddar får man ligga antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idioten skulle ha kunnat utnyttjat honom, minst 5000 varje vecka för att hon håller tyst, eller minst 4k för ett ligg.


   
SvaraCitera

kosjka:

http://aftonbladet.se/

Tro inte för mycket på vad som står i Aftonbladet, visst jag älskar när det går åt helvete för moderatpolitiker (alliansen över huvudtaget) men man ska inte alltid tro det som står i tidningen, detta kan vara en grej som aftonbladet hittat på efter att "en" person "tror" att det är så! med andra ord ljug, bara för att fler ska köpa tidningen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

när händelsen ägde rum moderat partisekreterare, fram tills för några dagar sedan arbetsmarknadsminister.

Ah. Tja, det är ju lite klantigt av honom.


   
SvaraCitera

Tycker att det är skitkul, ärligt talat. Och Ask på det, skulle gärna höra något uttalande utav henne ovanpå det här, gärna om gredelina kuvert.


   
SvaraCitera

hoppas att det bara är ett rykte
pinsamt annars...


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Tycker att det är skitkul, ärligt talat. Och Ask på det, skulle gärna höra något uttalande utav henne ovanpå det här, gärna om gredelina kuvert.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

inte särskilt farligt, om han vill få sig ett nyp och faktiskt pungar upp med planboken så tycker jag la inte att man ska lägga sig i...


   
SvaraCitera

Woho:

inte särskilt farligt, om han vill få sig ett nyp och faktiskt pungar upp med planboken så tycker jag la inte att man ska lägga sig i...

Det komiska är väll att från samma parti har det kommit förslag om gredelina kuvert till misstänkta sexköpare. Just nu verkar det som om de vill höja straffet för sexköp också.


   
SvaraCitera