Aviseringar
Rensa alla

Agera när man blir slickad..?


rosnos
Ämnesstartare

Hej, jag behöver ganska akut hjälp, det är så att jag har träffat en kille som jag verkligen gillar, han och jag bestämde oss för att ha oralsex igår, han slicka mig vilket var helt oväntat, jag visste inte hur jag skulle agera, så jag börja fnittra jättemycket... Nej, inte så lyckat, jag vet. Men min fråga är; vad är uppskattat att tjejen gör när de blir slickade? För alltså, det var skönt och jag längtar tills vi ska göra det igen (imorgon, därav att det är akut),  men blir så jävla stressad över att jag inte vet vad jag ska göra, inte kan jag väl ligga där och grymta och stöna. Ha alltid varit en väldigt tyst person så att göra ljud av mig kommer inte naturligt, så låg bara där halvt naken och fnissa... Ni förstår att jag inte vill att det ska hända igen, tack så sjukt mycket på förhand till alla vettiga svar. Jag tar gärna svar av både tjejer och killar såklart, bara jag får hjälp snabbt!!


   
Citera
Ämnesetiketter

rosnos: grymta och stöna 

Så länge det inte är tillgjort och du faktiskt upplever det som skönt. Du behöver väl dock inte känna dig tvungen att låta alls, om det inte kommer naturligt för dig.


   
SvaraCitera

Bara försök att slappna av! Vet hur du menar - jag har själv svårt för att inte bli nervös/fnittrig ibland, men försök att inte tänka så mycket. Det är inte pinsamt/skämmigt att stöna om det är skönt, han vill ju att du ska njuta! 


   
SvaraCitera

Tror inte att någon frivilligt utför oralsex på en annan enbart för att partnern ska njuta, personen i fråga måste också finna det upphetsande. Därför tror jag inte att mottagaren kan agera fel om den på något sätt visar att det uppskattas.
Stön behövs inte, men håll kvar honom där nere med händer eller ben för att visa att han ska fortsätta.


   
SvaraCitera

fokusera på känslan? 🙂


   
SvaraCitera
rosnos
Ämnesstartare

Tack, är lite nervös bara tror jag, vill så gärna att allt ska vara perfekt för honom för han är så underbar (: 
Men det finns inget jag kan göra heller? Jag tänker som så att jag når inte honom så kan inte göra något på honom, eller? Finns det något att göra för honom, eller ska jag bara ligga där och njuta? 


   
SvaraCitera

rosnos:
Tack, är lite nervös bara tror jag, vill så gärna att allt ska vara perfekt för honom för han är så underbar (: 
Men det finns inget jag kan göra heller? Jag tänker som så att jag når inte honom så kan inte göra något på honom, eller? Finns det något att göra för honom, eller ska jag bara ligga där och njuta? 

håll på med hans hår/flint 🙂

brukar komma rätt naturligt allt det där, när man andas o slappnar av o så


   
SvaraCitera

"pressa in hans huvud i ditt kön"


   
SvaraCitera

bit dig i underläppen

säg "omg baby"


   
SvaraCitera
rosnos
Ämnesstartare

Oh, hålla på med hans hår är bra, det vet jag att han tycker om! Tack (:


   
SvaraCitera

slutade läsa när jag skrev att du var "rädd" för att fnittra

Du kunde förmodligen inte hejda ditt fnittrande;

Varför ska du sluta fnittra?
Är du rädd för att han inte ska gilla DIG? Vill du att han ska gilla någon som du försöker vara?

Var dig själv!


   
SvaraCitera

slå honom i huvudet med en spade!


   
SvaraCitera

Slappna av bara.


   
SvaraCitera

lurifax69:
slå honom i huvudet med en spade!

Gahahaha va? Shockerad


   
SvaraCitera

Jag förstår att du blir osäker och nervös för att det ska gå fel och att du är rädd för att han inte ska gilla dig. Men jag tror att du blir nervös för att asså det var ju första gången ni hade oralsex och då är du ju inte så van att ha det med honom och då blir du osäker och nervös och vet inte hur han brukar göra och så. Men sen när du blir van kommer du inte bli nervös för då vet du vad du ska göra Tumme upp  Och jag tycker att det bästa är att du kan berätta för honom hur du känner och så så han vet lycka till Glad


   
SvaraCitera