Aviseringar
Rensa alla

Aggressionsproblem x 1000


Ämnesstartare

Under den senaste tiden har jag typ fått aggressionsproblem! Om någon liten sak går emot vad jag vill blir jag ibland jätte sur och får lust att ta sönder en massa saker. Kan även bli ledsen för ingenting och inte veta vad jag ska ta mig till. För några dagar sen så blev jag så sur på mina föräldrar för att jag inte fick vara med en kompis att det slutade med att jag grät och skar mig. Det är så förvirrande för när det händer får jag panik och vet inte vart jag ska vägen. Vet inte om det hör ihop men jag har även haft huvudvärk och varit väldigt trött, borta och okoncentrerad till och från under dagarna de senaste 5 veckorna och det blir bara värre. Jag kan inte gå till doktorn för att mina föräldrar säger att det bara beror på att jag sover för lite och äter för lite vilket inte stämmer.

Är det någon som haft liknande och vet nå som hjälper?


   
Citera
Ämnesstartare

Den blå tomaten:

Jag kan inte gå till doktorn för att mina föräldrar säger att det bara beror på att jag sover för lite och äter för lite vilket inte stämmer.

Gå till en psykomotorisk fysioterapeut.
Du måste ändra mönster i hjärnan, bryta vanor och göra så att vissa negativa kopplingar/nervförbindelser bleknar.

Läs The Science of Happiness.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad.. är inte tjejer så, hormonella monster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den blå tomaten:

Är det någon som haft liknande och vet nå som hjälper?

Det är helt normalt.. En period i livet bara! [smile]


   
SvaraCitera

Det är inget fel att bli sur på saker man inte gillar.
Jag har blivit sur många gånger när jag inte fått träffa kompisar när jag var yngre,
Har även blivit sur för annat skit som var helt onödigt.

Att du skär dig är bara dumt och omoget, sluta med det

Din huvudvärk,trötthet,och koncentration kan kanske bero på för högt blodsocker?

Taget från http://www.kostdoktorn.se/diabetes/hogt-blodsocker/
*Det är även vanligt med trötthet av högt blodsocker. Även försämrad uppmärksamhet och koncentrationsförmåga förekommer, sannolikt via påverkan på hjärnan.

jag tycker att det låter ganska lika med vad du har beskrivit i den här tråden?

Gå till doktorn och testa dig så får du reda på om det har med ditt blodsocker att göra eller inte, Det skadar ju inte att testa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standard


   
SvaraCitera