Aviseringar
Rensa alla

Agressions problem


Ämnesstartare

Jag vet inte vad det kan vara och har inte gått till någon läkare, men jag kan bli så jävla arg, jag menar inte arg utan helt jävla otroligt arg, jag kan inte tänka i princip. Jag blir inte så arg hela tiden, mest när saker går för långt (enligt mig), men jag kan också bli så arg när jag till exempel förlorar i något. Någon sport eller dataspel etc. Hemma har jag slagit hål rakt igenom våran vägg i köket, och i trappan. Är väldigt lättretad och har kort stubin..

Har lite svårt att fokusera på vad läraren säger i skolan, jag kan lätt uppfattas som oseriös, men jag har inte dåligt minne eller inlärningssvårigheter eller något, bara svårt att lyssna på vad dem säger. Är också väldigt, vad ska man säga. Typ "hyperaktiv" inte så att jag springer runt hela tiden, men fingrar måste alltid hålla på med något, jag rör på benen och liknande.

Kan väl ändå inte tro att det är adhd eller något liknande men jag ska till en doktor och kolla upp det inom kort, någon som vet eller har något liknande?


   
Citera
Ämnesstartare

kan vara hiv


   
SvaraCitera

adhdadhdadhdadhdadhdadhdadhdadhdadhdadhd........aids. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller prostatacancer för den delen, be läkaren ta en titt


   
SvaraCitera

du lider säkert av detta också: http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyckligtvis har det skett såna framsteg inom sjukvården på sistone att det säkert löser sig, du får nog behålla en stump iaf


   
SvaraCitera

känner igen mig i ganska mycket av det du skriver. är dock inte lika hyper men det finns jue olika sorter av adhd, vilket jag tror att du har. möjligtvis ADD.


   
SvaraCitera

btw, ignorera töntarna ovan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungar, tack för svar Vickan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karl17:

Kan väl ändå inte tro att det är adhd eller något liknande men jag ska till en doktor och kolla upp det inom kort, någon som vet eller har något liknande?

Kan nog visst vara så kanske. Jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karl17:

horungar

inte jag som har adhd iaf [bigcheers]


   
SvaraCitera

karl17:

horungar, tack för svar Vickan

[smile]

emo_max:

inte jag som har adhd iaf [bigcheers]

nä, det är antagligen något ännu större fel på dig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera