Aviseringar
Rensa alla

ÅH!!


Ämnesstartare

Jag gick sen till honom och berättade att han gjorde mig ledsen. Han sa också att han blev ledsen. Då sa jag förlåt och sen sa jag att jag skulle vilja att han också ber mig om ursäkt, men nej det tänker han inte göra.. aja.. Nu sa jag i allafall att jag är sur på han. 


   
SvaraCitera

Jag är ledsen att han reagerade så. Förstår om du känner dig nedslagen och ouppskattad. Det hade varit en mer sympatiskt reaktion av honom att uppskatta det du gjort och varit överseende med det lilla som inte vara perfekt. Beklagar att han sårade dig. Förhoppningsvis kan du tala om för honom hur du känner så att han vet att han bör tänka på hur han kan ändra på hur han värderar dina insatser för familjen.

Kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han sa också att det är jag som ska tänka igenom detta, asså :S 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
Jag är ledsen att han reagerade så. Förstår om du känner dig nedslagen och ouppskattad. Det hade varit en mer sympatiskt reaktion av honom att uppskatta det du gjort och varit överseende med det lilla som inte vara perfekt. Beklagar att han sårade dig. Förhoppningsvis kan du tala om för honom hur du känner så att han vet att han bör tänka på hur han kan ändra på hur han värderar dina insatser för familjen.

Kram!

kram till dig också! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Fråga vad som var felet...

Felet var att han inte fick det som han hade blivit frågad att han ville ha. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det som jag mest tänkte var ju bara att vi skulle äta tillsammans, det var det som jag tänkte mest inte på vilken mat och vilken mat det var bestämt tydligen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det nu var så jävla viktigt att han ville äta det så kunde han ju säga då istället att HAN måste ha det eller något annat, 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen sa han också när  jag försökte då ''reda ut'' detta att det är jag som då ska gå och tänka efter vad det var som hände ikväll då. Sen sa han att man inte kan säga som jag då sa ''Att jag vill att han också ska be om ursäkt'' För det är ju konsekvensen av detta att han då får skälla ut mig och bli arg på mig och säga det som han då gjorde. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ju inget barn heller.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ALLTID han som ska ha rätt hela tiden! trött på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

?. 


   
SvaraCitera