Aviseringar
Rensa alla

åh jag orkar inte , är så rädd att jag blir utanför


Ämnesstartare

Okej , i 2 veckor har jag mått på TOPP och älskat livet , skolan ALLT ! Men idag va skolan öppen för nån viktig dag och nästan alla i klassen kom , förutom jag då . Trodde helt ärligt inte att det skulle va kul eller roligt , orkade inte fixa mig . Det har börjat MASSVIS med nya elever på skolan som mina kompisar nu har lärt känna och blivit BFF's med typ ... Dom va ute jätte länge och hela facebook är spammat av deras videos och bilder . Jag är ALLTID den som inte är där när något roligt händer , och blir den som skrattar när alla andra berättar hur roligt dom hade det . Jag börjar nästan gråta när jag tänker på måndag , jag kommer bli utanför .

JA DET ÄR I-LANDSPROBLEM men helt ärligt bryr jag mig inte


   
Citera
zIGGE

AntaG:

men helt ärligt bryr jag mig inte

[confused]


   
SvaraCitera

Men då har ju du en anledning till att fråga dina klasskompisar hur det var etc. Gräv inte ner dig för det här lilla och se till att va where the action is nästa gång.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
kachin

Fattar inte, skolan började för någon/några veckor sedan, sen kommen det en "viktig dag" och "MASSVIS" med nya elever har börjat? Efter alla andra?

Tror du overreactiN a littel bit [cute], om en vecka är allt lugnt igen och alla är sina gamla vanliga freaks [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag overractar . Det va skolans dag eller något sådant . Kommer inte ihåg . Det har börjat jätte många nya elever på min skola , ett annat högstadium har flyttat till vårat . Men grejen var ju att nu har dom lärt känna alla nya och jag kommer va helt lost . Alltså jag blir såhär hela tiden , deprimerad över småsaker och gråter för ingenting .


   
SvaraCitera

folk som anväönder uttrtckmet "bff" borde inte ha vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntaG:

Jag börjar nästan gråta när jag tänker på måndag , jag kommer bli utanför .

sjukanmäla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

folk som anväönder uttrtckmet "bff" borde inte ha vänner

[love]


   
SvaraCitera

Se det istället som att du får chansen att lära känna dom roliga människorna när du väl går till skolan [smile]


   
SvaraCitera

Ta det lugnt! Det är så lätt att överreagera när sånt här händer. Andas!!! Du kan ju lära känna dem också, det är bara människor och de tillhör ingen. Det är bara köra på! Istället för att se det här som "åh vill inte hamna utanför" får du försöka på det som "åh nu kan jag också lära känna lite nytt folk".


   
SvaraCitera

ta det lugnt.
du behöver inte oroa dig, du kommer inte hamna utanför om du inte väljer det själv, så oroa dig inte.


   
SvaraCitera

tänk på barnen i afrika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i feel ya
det va så jag kände när jag missade mtv music video awards


   
SvaraCitera