Aviseringar
Rensa alla

ÅH, JAG VILL HUGGA MIN MOR[mad][cry] ne älskar henne, men e sur atm.


dtberorpå:

Hon kör med "glömde" "hittade inte, så köpte det här istället"
Jag har en väldigt speciell mor, om man säger så.

Låter som min mor, men jag har lärt mig på ett ungefär att det bara blir värre om man blir sur.

Vill du ha det på rätt sätt så får du helt enkelt gå med eller helt enkelt handla det du vill ha själv, för det känns som om det ändå blir så i slutändan.

Men tror du redan visste det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch fan va jobbigt. käft sluta klaga på att du får uppmärksamhet


   
SvaraCitera

dtberorpå:

Hon kör med "glömde" "hittade inte, så köpte det här istället"

ja men det är väl normalt att glömma eller inte hitta, brukar jag också göra. vill du hellre vara helt utan schampoo eller äre inte bättre med iaf en annan sort? du behöver inte ens använda det, tänk dig att hon inte köpte det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker du borde vara snällare mot din morsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tycker du borde vara snällare mot din morsa

jag med, men jag tror få pers skulle va det
eller, få pers är snäll mot henne. Försök kommunicera med en störd människa

oktan:

Ba?

[crazy]

pallo217:

Trodde du fick en sur ass to mouth, lustigt det där med förkortningar!

[crazy][crazy][crazy]

honolulu:

ja men det är väl normalt att glömma eller inte hitta,

[tired] ja, det är därför jag säger "Mamma, om du inte hittar ett grönt paket köp inte ngt alls ok?" Sen kommer hon hem med det röda paketet och säger "jAg hittade inte det gröna"
Sitt inte & påstå att du inte skulle bli irriterad, tror att världens lugnaste person (jag är väldigt lugn ganska ofta) skulle bli knasig i bollen.

honolulu:

vill du hellre vara helt utan schampoo eller äre inte bättre med iaf en annan sort?

Jag hade schampo, orkar inte förklara det problemet. HOn köpte massa annat som hon inte bör ha köpt. Vi har fan inga pengar hemma men hon blåste 400 spänn på saker som vi inte behöver.

honolulu:

du behöver inte ens använda det, tänk dig att hon inte köpte det bara.

Vet, men det är svårt att ignorera att hon precis blåste bort MINA 400 kronor. Visst om hon behövde ha något själv men det hon har köpt är inte livsviktigt för henne, med tanke på att vi har typ allt... Förutom det i behöver.

galenolga:

men jag har lärt mig på ett ungefär att det bara blir värre om man blir sur.

Faktiskt inte. Jag känner en lättnad när jag dampat klart på henne, kan därefter gråta ut och sen känns allt bättre.

galenolga:

så får du helt enkelt gå med

Jag får inte följa med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni kan också dra åt helvete. låt min tråd vara. LÅS TRÅDEN
vill sätta andra i den här situationen, trots att det är hemskt.


   
SvaraCitera

dtberorpå:

[tired] ja, det är därför jag säger "Mamma, om du inte hittar ett grönt paket köp inte ngt alls ok?" Sen kommer hon hem med det röda paketet och säger "jAg hittade inte det gröna"

NEJ FÖR DÅ HADE JAG BARA SAGT okej morsan jag sa köp inte, ja vill inte ha det. PUNKT. varför ens bli irriterad, vill du inte ha det så skit i det, låtsas som att hon inte köpte nåt alls

dtberorpå:

Jag hade schampo, orkar inte förklara det problemet. HOn köpte massa annat som hon inte bör ha köpt. Vi har fan inga pengar hemma men hon blåste 400 spänn på saker som vi inte behöver.

lämna tillbaka o köp det du ska ha för de pengarna?

dtberorpå:

Vet, men det är svårt att ignorera att hon precis blåste bort MINA 400 kronor. Visst om hon behövde ha något själv men det hon har köpt är inte livsviktigt för henne, med tanke på att vi har typ allt... Förutom det i behöver.

mm du börjar komma på massa grejer nu, allt detta står inte ens i första inlägget, du låter bara som en tönt som gnäller på allt o alla (i första inlgäget)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

varför ens bli irriterad

*delet*
ok, dte inte riktigt så.
det är värre, på ett bättre sätt.


   
SvaraCitera

dtberorpå:

FÖRSTÅR DU????

honolulu:

mm du börjar komma på massa grejer nu, allt detta står inte ens i första inlägget, du låter bara som en tönt som gnäller på allt o alla (i första inlgäget)

honolulu:

mm du börjar komma på massa grejer nu, allt detta står inte ens i första inlägget, du låter bara som en tönt som gnäller på allt o alla (i första inlgäget)

honolulu:

mm du börjar komma på massa grejer nu, allt detta står inte ens i första inlägget, du låter bara som en tönt som gnäller på allt o alla (i första inlgäget)

honolulu:

mm du börjar komma på massa grejer nu, allt detta står inte ens i första inlägget, du låter bara som en tönt som gnäller på allt o alla (i första inlgäget)

honolulu:

mm du börjar komma på massa grejer nu, allt detta står inte ens i första inlägget, du låter bara som en tönt som gnäller på allt o alla (i första inlgäget)

honolulu:

mm du börjar komma på massa grejer nu, allt detta står inte ens i första inlägget, du låter bara som en tönt som gnäller på allt o alla (i första inlgäget)

honolulu:

mm du börjar komma på massa grejer nu, allt detta står inte ens i första inlägget, du låter bara som en tönt som gnäller på allt o alla (i första inlgäget)

förstår DU?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

förstår DU?

Den här tråden gjordes pga jag ville veta om det hänt ngn annan och om de också blir irriterade, ist kommer folk och leker psykologer: "Tänk såhär, säg såhär" osv.
Har jag ens bett om råd?

Tänker inte sitta och berätta allt om hur jag är, hur min mamma är samt hur mitt liv är bara för att ni ska förstå varför jag blir arg.


   
SvaraCitera

dtberorpå:

Tänker inte sitta och berätta allt om hur jag är, hur min mamma är samt hur mitt liv är bara för att ni ska förstå varför jag blir arg.

lol då får du väl ta att folk blir irriterade på dig, ingen har uppenbarligen upplevt det som något extremt störande förutom du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

lol då får du väl ta att folk blir irriterade på dig

de går OT
om dom vill irritera sig på mig så får de gärna göra det men förstör inte min tråd.

2 st hittills som känner igen sig, lustigt att de inte blev irriterade - tycker du inte?

Ser själv inte att jag har gjort ngt fel i den här tråden. Det är de som irriterat sig på mig eller försökt rådgiva mig som gjort fel, inkluderar dig, mer än gärna.

Så, nu kan du lämna min tråd.


   
SvaraCitera

honolulu:

ingen har uppenbarligen upplevt det som något extremt störande förutom du

och

dtberorpå:

2 st

konstigt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

konstigt då.

fyfan vad patetisk du är, förlåt, men jag tycker det.
Förstår inte vad du vill ha ut av det här.

Ge dig bara av & inse att jag inte tar åt mig


   
SvaraCitera

dtberorpå:

jag inte tar åt mig

"ok"


   
SvaraCitera