Aviseringar
Rensa alla

ÅH MAN BLIR SÅ JÄVLA ARG!!!!!


Ämnesstartare

Emmaahh96:

nog jätterädd

troll/mongoloid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade det hänt mig skulle jag "tappat" hunden men den är dresserad så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ditt fel som inte hade bättre koll på din hund.

Håller med isola. Är du dum nog att lämna hunden utanför affären så får du skylla dig själv... Stackars hund, vad som helst hade kunnat hända! Sådana som du borde inte få ha djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkade inte läsa, ville bara säga att hon är jättefin, du får gärna viska det i hennes öra [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ditt fel som inte hade bättre koll på din hund.

Det är sant, men det är inte hennes fel att man inte får ta in hundar i kiosker och affärer, det är samhällets fel... eller allergikers eller så ...[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

! Sådana som du borde inte få ha djur.

men dra åt helvete jag är hundviskare , o du säger att jag inte borde få ha djur ? fttunge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

definitivt troll.


   
SvaraCitera

isola:

Ditt fel som inte hade bättre koll på din hund.

Kan jag hålla med om. Men även om hon inte höll koll på sin hund så ska man inte skada ett djur på något vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

men dra åt helvete jag är hundviskare

Ah, eller huuur. [zzz] Jag läser hundskötarprogrammet på gymnasiet + jobbar på hunddagis. Har sett ganska många fall där idioter som du lämnat hundarna utan uppsyn, inte tagit sitt ansvar som djurägare och p.g.a det fått riktigt skadade hundar som gör utfall, som din.

Emmaahh96:

o du säger att jag inte borde få ha djur ?

Ja, kan man inte ta ansvar så ska man inte ha djur. Du kan dessutom inse att det är DU som har gjort fel och ingen annan. Därför är du ännu mindre lämplig som djurägare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

Kan jag hålla med om. Men även om hon inte höll koll på sin hund så ska man inte skada ett djur på något vis.

men hur fan kan jag hålla koll på min hudn om jag bara springer in i en kiosk för o köpa EN sak som tar ngra sekunden o sen ngn bara går fram o skrämmer honom ?
herregud läs noggrant innan ni svarar , och det är ändå HAN som skadade hunden, JAG skulle bara köpa en sak och hunden bara satt o väntade o HAN gick på min hund, så de e väl fan inte JAG SOM INTE HÅLLER KOLL ? eller måste man springa ut varje sekund o kolla till så allt e okej ellr ? var fan e världen påväg,!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

p.g.a det fått riktigt skadade hundar som gör utfall, som din.

HAN GJORDE DE BARA DEN GÅNGEN FÖR HAN BLEV SÅ FUCKING RÄDD PRECIS DÅ, IDAG TRÄFFADE HAN MASSA MÄNNISKOR O GICK FÖRBI ALLA MÖJLIGA HAN INTE KÄNNDE UTAN ATT ENS REAGERA ! SÅ KÄFT.

Geigerzähler:

Du kan dessutom inse att det är DU som har gjort fel och ingen annan.

JAHA, SÅ NU SITTER DU OCH SÄGER ATT DE ÄR RÄTT ATT SKADA HUNDAR , SÅ LÄNGE ÄGAREN ÄR UTAN UPPSYN ELLER?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

Det är sant, men det är inte hennes fel att man inte får ta in hundar i kiosker och affärer, det är samhällets fel... eller allergikers eller så ...[blush]

ja precis, visst va de ja som lämna han utanför affären, men jag visste väl inte vad som skulle hända elr ?
och pudlar är ju allergivänliga så tkr man borde få ta me dom men ..
sen finns de massa folk som är rädda för hundar så d är nog också varför man inte får ta indom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

HAN GJORDE DE BARA DEN GÅNGEN FÖR HAN BLEV SÅ FUCKING RÄDD PRECIS DÅ, IDAG TRÄFFADE HAN MASSA MÄNNISKOR O GICK FÖRBI ALLA MÖJLIGA HAN INTE KÄNNDE UTAN ATT ENS REAGERA ! SÅ KÄFT.

Vilken tur då.

Emmaahh96:

JAHA, SÅ NU SITTER DU OCH SÄGER ATT DE ÄR RÄTT ATT SKADA HUNDAR , SÅ LÄNGE ÄGAREN ÄR UTAN UPPSYN ELLER?

Nej, men lämnar men hunden utan uppsyn, uppbunden utan för en affär där det kan gå förbi vilken jävla idiot som helst, så får man skylla sig själv. Då är det bara synd om hunden för att den har en så dålig ägare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att du inte hade en flaska eller dylikt med dig som du kunde slagit i huvudet på alkisen.


   
SvaraCitera

Emmaahh96:

men hur fan kan jag hålla koll på min hudn om jag bara springer in i en kiosk för o köpa EN sak

MEN VEM FAN SA ATT DU SKULLE IN I DEN DÄR JÄVLA KIOSKEN. EXAKT INGEN ANTAR JAG. SÅ TÄNK DIG FÖR FAN FÖR INNAN. Jag tog din sida i detta, Men du klandrar ju folk hur vi än ställer oss. Känns som en jävla onödig tråd på denna sida. Jävla Villa volvo Vovve svennar


   
SvaraCitera